- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proto by všechny děti měly svým starým rodičům zařídit vše potřebné (levnější elektřinu, plyn, TV a telefon, uložení peněz atd.), naučit je nekomunikovat s cizími lidmi a připravit je na základní finty podvodníků. Jiné rozumné řešení nevidím.
U O2 se mi nejvíce líbí jejich vytrvalost urvat kdykoliv a jakkoliv nějakou tu korunu. Externí firmy nebo externí dealeři pracující pro O2 pracují jen za provizi a je jim šumák koho doběhnou. Hlavně že je na výplatu. Kapitolou samu pro sebe je telemarketing. Jménem O2 jsou mi schopni volat několikrát denně s nějakou zaručeně výhodnou nabídkou služeb. Každý hovor který omylem zvednu utnu hned v zárodku větou, že nemám zájem o nic co nabízí a nepřeji si další volání. Je to skoro jako červený hadr na býka. Obvykle se po takovém úvodu telefon od O2 rozezní ten den minimálně dvakrát. Dodnes nevím co je na slovech nemám zájem k nepochopení. Příště to zkusím hláskovat.
http://jimmyhayek.cz/efekt-poulicniho-prodejce-a-politicka-agitka/#comment-856
Blicí pytlík recommended.
bránit podvodníky slovy "když byl podvedenej blbej, tak mu to patří". Stejně tak by mohli tvrdit "když přepadený neměl lepší zbraň, patří mu to, že ho zabili a oloupili". A tý ženský patří, že ji znásilnili, nemá být ženská. Vlastně mě to ani nepřekvapuje. Duševních mrzáků, kteří vyznávají jen jediné právo, a to právo silnějšího (ovšem jen do té doby, pokud náhodou nejsou ti slabší) kolem sebe vidím čím dál víc.
díky za příspěvek.JG
Už Jakeš nepochopil funkci záznamníku.....jinak ty delaři to je fakt humus, hnát klackem pryč.
http://www.youtube.com/watch?v=lPkkiD_umpA
Kur*y telfonický pobavilo. Díky za příspěvek JG
oni dobře vědí, že staří lidé slyší na slovo sleva a máte to příliš drahé a tady s tímhle to bude levnější. Další problém je v tom, že pro ně to je opravdu levné a to, že by se trošku vžili do toho člověka, kterému to nutí, to neumí. Jak se říká podle sebe soudím tebe.
Staří lidé se snaží ušetřit každou korunu. No nejen staří, znám jednu takovou ve svém věku, kde pro ní slovo sleva a akce funguje jako lampička na můru. Už si takhle mnohokrát naběhla a vždycky jim skočí na špek.
Ano Gaussova křivka je neúprosná. Jelikož je spousta hloupých mezi mladými, musí být i mezi starými. Kdysi staří lidé říkali: "Nechci slevu zadarmo". Teď se rvou o zboží ve slevách a skáčou na špek dealerům s čímkoliv.
Co mi ovšem chybí jak u článku tak u diskuze, je řešení. Ono se není čemu divit, nijak tomu zamezit nejde, jedině snad eliminací blbců.
kdyby zůstala u té své pevné, tak by jí nic za mobil účtovat nemohli
že si děláte srandu? Vy mě dycky dostanete nějakou perlouJG
Naše mamka má tenhle tarif taky, sice jsme se všihni nejdřív vyděsili, co to podepsala, ale nakonec je to v pohodě. Jo, je tam trochu rozdíl, protože mamce bude sedmdesát teprve příští rok a mobilní telefon už měla a pevnou jsme už měli zrušenou. Platí také 190 měsíčně a nepřeplácí, protože ona fakt mobil používá jen v nutných případech. Fakt tu nechci nějak agitovat za O2, ale ne vždycky je to úplně blbě. Předtím dobíjela tak jednou za měsíc za dvě stovky, takže teď nemusí. Ale fakt je, že to, co jste napsala je trochu za hranou etiky:)
Věřím, že to může být výhodné pro seniory, kterým má kdo poradit, ale když vůbec babča neví, která bije, je to fakt neštěstí - drahé. Díky za Váš názor.JG
Mohla tam být akorát tak nula za provolané minuty, ale paušální částka za měsíc se tam zcela určitě objevila. Za televizi babka určitě taky platí (a nejspíš bez reptání), i když se na ni třeba celý měsíc nepodívá. Princip paušálu není zase až tak složitá záležitost, že by ho nemohla pochopit ani starší osoba. Pokud jde o ten telefonní paušál, tarif NEON-S se seniorskou slevou je skutečně docela výhodný, protože v měsíčním paušálu 190 Kč je 40 minut volání do všech sítí + volání zdarma do sítě O2 o víkendech a svátcích. Takže pokud měla babka komu volat, mohla si o víkendech docela dobře pokecat s rodinkou. Jestli skutečně neměla komu volat (což agenti O2 nemohli tušit), neměla si telefon vůbec pořizovat. Nechci se zastávat agentů mobilních operátorů, někdy mi taky lezou pěkně na nervy, ale v tomto případě mám pocit, že pláčete na špatném hrobě. Jinak ale zůstávám vaším fandou.
Poplatek za telku a rozhlas máte ale danou zákonem, ne? V případě který popisuje autorka dealer kápl na paní, která o tom nic neví. A je logické, že dealer dále bude pokřačovat v uzavírání smlouvy, když zjistí že seniorka nemá na mobil...? A bez mobilu službu nevyužije.... To je na tom to zarážející....
správně by to mělo být, je přípustné aby podobní lidé byli svéprávní?
Podobné problémy ve svém okolí řeším neustále, bohužel si starší lidé nedají říct. Pak už nastupuje ono staré známé: "Komu není rady, tomu není pomoci."
I když 100x zopakuji, ať nikoho a nikdy k sobě nepouští a nikomu nic nepodepisují, stejně to stále dělají.