Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

metal.witch

18. 6. 2010 17:30
Zase článek, co mi mluví z duše

Samozřejmě, prodavač je v obchodě, aby zákazníka obsloužil. Ale není to žádný pucflek a zákazník není žádný král. To neznamená, že když je tam k dispozici zákazníkům, že se oni musí chovat povýšeně a neslušně, jako by byli bůhvíjaké honory. Nevím proč, když prodavač slušně pozdraví a chová se vstřícně, tak by měl zákazník čučet jak sůva z nudlí a nepozdravit, no jo je to přece je zákazník - "jeho pán" . Myslím, že to není otázka toho, kdo je čí pán, ale slušný člověk snad může odpovědět, když už je zdraven. Že by pozdravil první, to už bych po něm asi chtěla příliš, ale kdyby odpovědě, tak by mu snad huba neupadla. Nehledě na mnohé bezdůvodné výpady, ať už ohledně zboží nebo čehokoli co si namanou, výmysly a rozmary, které by mě vživotě nenapadly, natož abych je po někom vyžadovala. Myslí si, že na všechno mají nárok, ať už vrátit zboří, u kterého se nedá prokázat, že ho nepoškodili oni, rozměňování peněz, jedení potravin ještě před zaplacením, neopatrným zacházením se zbožím, které

0 0
možnosti
MM

metal.witch

18. 6. 2010 17:36
Re: Zase článek, co mi mluví z duše

když spadne nebo ho rozbijí, ještě to svedou na vás. Nevykládají zboží na pás nebo mají vozík celý zaskládaný taškami a vším možným a ještě jsou uražení, že chcete ukázat obsah vozíku. Prostě důvod k nespokojenosti se vždycky najde a i když si myslím, že už jsem vše zažila, tak mě opět někdo překvapí novým výmyslem. Nevím, kde to pramení, ale oni se asi nudí, protože chodí nakupovat i třikrát denně, vrací se pro zbytečnosti a nakupují po trochách, aby mohli nakupovat každý den a zase nadávat, že musí stát ve frontě apod. No jo, hold Češi...

0 0
možnosti
G(

Gloom (http://bakic.blog.cz)

5. 11. 2009 21:11
Za dobrotu na žebrotu

Dobrý den. S článkem mohu z velké části souhlasit. Z vlastní zkušenosti vím, že když člověk pracuje ve službách široké veřejnosti, vždycky se najde někdo, kdo mu tu práci pořádně okoření. Někteří lidé jsou velmi zvláštní tím, že i když se k nim člověk chová slušně, myslí si, že jenom proto, že mají v kapse peněženku, mohou všechno. Obdivuji lidi, kteří se dokážou i přes mnohé nepříjemné situace chovat vstřícně a příjemně. Nejhorší je totiž nedat najevo únavu z práce, stereotypu a stále se opakujících situací, svých vlastních problémů atd.... a když k tomu ještě přijde někdo, kdo si myslí, že ten, co ho obsluhuje je něco méněcenného, čemu "je to potřeba nechat sežrat", to je pomalu na zabití.

Z lidí v malých obchůdcích, které člověk při každém nákupu pozdravil, o kterých už i leccos věděl a oni věděli o něm, popovídali si spolu, se bohužel staly lidské automaty v hypermarketech. A platí to obecně i v jiných službách. Všichni jsou už jenom položky v seznamu.

Karma.

0 0
možnosti
PR

pá_ja

2. 11. 2009 18:56
A co chudáci

za přepážkami pošt, bank, pojišťoven a spořitelen. A ten zástup ponižovaných telefonistek a telefonistů na klientských linkách zdarma! A řidiči autobusů, trolejbusů, šalin , vlaků. A průvodčí, výpravčí a pracovnice informací a co chudáci taxikáři a popeláři a učitelé a učitelky a vymahači dluhů a programátoři a úředníci na FÚ, sociálce a zdravotce?

A ten dělá to a ten zase tohle a navzájem se prudíme a vykořisťujeme!

To je opravdu o ničemRv

0 0
možnosti
MR

Martina 77

2. 11. 2009 11:42
Nechte mě hádat - tenhle příspěvek psala.. prodavačka?

Nic proti tomu, máte vesměs pravdu.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

3. 11. 2009 10:31
Re: Nechte mě hádat - tenhle příspěvek psala.. prodavačka?

Neéé, nejsem prodavačka, ale v obchodě pracuji a vím, co to pro ty holky u pokladen obnáší. ;-)JG

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 11. 2009 8:18
Děkuji všem

za příspěvky. JitkaG

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 11. 2009 8:17
...

Prodavačky jsou proto, aby vám prodaly zboží či poradily a to že po vás musí uklízet a opravovat, když se budete chovat jako vandal, už dělá navíc na úkor své práce. Asi tak.;-)JG

0 0
možnosti
KD

Kamil_D

31. 10. 2009 20:34
Otázka

Jsou v obchodech prodavači kvůli zákazníkům nebo zákazníci kvůli prodavačům?

0 0
možnosti
AM

ctvrta.sudicka

1. 11. 2009 0:05
Re: Otázka

V obchodech jsou defacto prodavači pro zákazníky:o) A slušnost by měla panovat na obou stranách :o) čili z praxe z OC, snažím se pokaždé nevynechat pozdrav a poděkování (jsou jich stovky za den), popřípadě se usmát. Zákazník sice není povinen zdravit, nebo děkovat, ale na druhou stranu situace, kdy elementární slušnost chybí u zákazníků natolik, že přejdou klidně i do osobního útoku a to je fakt nutný udělat "haló, stop, tohle si nesmíte dovolit ani jako platící zákazník":o) Ale to v krajním případě:o)

0 0
možnosti
MF

falm

31. 10. 2009 2:51
Čemu se divíte?

Tohle je přeci ta neviditelná ruka trhu profesora všech ekonomik Václava Klause!!

Jak z hlediska ekonomického, tak z hlediska morálního.

Jak praví klasik: "Pláčete sice dobře, ale na špatným hrobě."

0 0
možnosti
JD

maudite

30. 10. 2009 23:33
Lidi, co takto uvazuje

je doopravdy velmi malo. R^

0 0
možnosti