- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorší ze všeho je nedostatek tolerance, několik posledních let je hitem ukazovat na druhé, ten jede špatně, ten ještě hůř, zřejmě důsledek mediální masáže bodového systému, který měl během chvilky odstranit údajné piráty silnic. Neodstranil nic, ale máme tu spoustu těch, kteří druhým neodpustí vůbec nic a někteří ani písmena na RZ.
Sliboval jsem si, že se ujmou tresty pro viníky v silničním provozu spočívající v odebrání jejich miláčka. Tedy jejich auta byla odstavena na půl roku a potom po zaplacení parkovného mohli s ním jezdit dál. Proč tohle skončilo?
Náprava je taky možná i jinak. Čeho se majitelům dvoumilionových aut (nezávidím!) nedostává? Ano, času, nemají stále čas. A tak není problém při přestupku jim úměrně čas, tedy jejich volný čas odebrat. Jak? Kromě pokuty by měl viník povinnost navštívit dopravní odbor, kde se podrobí testům. Přitom uhradí pokutu, ale pozor - v hotovosti v pokladně úřadu. Předtím mu úřednéík po půlhodinovém čekání vystaví doklad o pokutě, s ním jde do pokladny, kde je fronta. Takže suma sumárum - minim. dvě hodiny jeho volného času a pobyt v čekárnách mezi dalšími hříšníky takového frajera jistě odradí, aby stejné martýrium někdy v budoucnu opakoval. Zde selhává stát, peněžité pokuty neodrazují...
Přibývá lidí,které nebaví již řídit auto vůbec. Patřím k nim.
Základem je jezdit "předvídatelně"! Takto to učil jeden instruktor jízdy automobilem ve Zlíně. Mělo by se zveřejnit jehio jméno a tento pojem uvést i v zákoně o provozu vozidel. V jednoduchosti je síla...
Ano, umět předvídat, to je to, co už hodně lidí zapomnělo, nebo se to nikdy nenaučilo.
"Vyměnit si žárovku u předního světla (nejčastěji vlevo)." - ano, to je úplná epidemie, odhaduji že každému třetímu autu něco nesvítí.
No, ne že bych se takových chtěla zastávat, ale někdy o tom nemusí vědět (aspoň si myslím, že většina o tom neví). Nebo jim to rupne za jízdy a když není tma, tak to prostě neví.když jim to někdo neřekne.
Výjimka, potvrzující pravidlo, je autorka. A pak snad ještě někdo:-/
Z Vašeho výčtu mi vychází, že na té silnici jsou vlastně všichni marní (Vy máte mimochodem na RZ co a řídíte jakou značku? - já jen abychom si Vás dle Vaší metodiky nějak zařadili ;-).
Jestli je někdo fakt nebezpečnej, tak řidiči dodávek. Ne, že by to neuměli, ale nutí je k tomu pracovní podmínky. Třeba, že jejich firma toho na ně naloží tolik, nebo garantuje čas dodání, a v případě opoždění vyplatí zákazníkovi penále. Z platu řidiče.
Naprostá pravda pane Mirku.
Hodně jsem si toho všimla u řidičů České pošty
Koukám, že potrefené husy už se zjevně ozvaly.
Sám za sebe patřím do první. Akorát s tím rozdílem, že proti většině koukám při jízdě taky do zpětných zrcátek.
Zjednodusene nejnebezpecnejsi jsou ridici do 40 roku veku a nad 40 roku veku. Pokud jsou na 40. narozeniny strizlivi, tak to s nima ujde.