- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den,
proti podvodným reklamám se snažíme bojovat. Sami jenenabízíme, občas nám „protečou“ z externích reklamních systémů, i kdyžtyto formáty máme normálně zakázané. Proto jsme zřídili adresu ferove.reklamy@idnes.cz, kam můžekdokoli podvodné reklamy nahlašovat.
Víme také o tom, že podobný typ reklam se ve větší mířezobrazuje lidem, kteří používají prostředky na blokování reklamy. Nutno přiznat, že u nich to nedokážeme tak dokonale filtrovat.
(Pardon, zkopírovaný text se samovolně scukl. Význam nicméně, pokud mohu soudit, zůstává neporušen. :) )
Jejda nánku, kolik je v prodeji diet, receptů na hubnutí, Clavinů a já nevím čeho ještě...Měla by redakce u inzerentů raději všechno vyzkoušet, aby se náhodou někdo nenapálil?
..... se obavám, že IDnes propaguje NEJENOM podvodné produkty !
...tak schválně...za jak dlouho budete v...... hydeparku...???
Za peníze v Praze dům.
praví přísloví, já dodávám: i dva.
A pak také někdo pravil : Neznám špinavých peněz.
Burešovi prostě peníze nesmrdí, ať je získá okrádáním poplatníků, nebo lživou reklamou.
Vám karma za postřeh.
Bureš s tím nemá nic společného. Je sice nejvyšším majitelem ale z jeho pozice se do provozních záležitosti nezasahuje.
Existuje něco jako selský rozum a tak nemusíte naletět na každou hloupost co někdo někde napíše, nebo inzeruje. Lépe je být s těmito aktivitami podvodníků seznámen a vědět, že nelze spoléhat na nějakou serióznost médií, než naivně věřit tomu, že co je na iDnes, nebo v Mladé Frontě, že musí být pravda, protože by to přece nepublikovali.
A za další jsou důležité i články a varování, například to co jste dnes napsal vy.
To jistě ano, a proto je třeba na to neustále upozorňovat. Ovšem ne každý bude postupovat stejně jako já. Určitou zodpovědnost - minimálně morální by měl nést i ten kdo reklamu na svých stránkách zveřejní. Stejně tak, jako již většina provozovatelů webových stránek, případně sociálních sítí musí mazat, či upozorňovat na nenávistné, či xenofobní názory.
A tam se to podle mě určuje daleko hůře, než u jednoznačně klamavé reklamy.