Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lombardo666

15. 8. 2009 18:55
Bukvice bez viny je mýtus

Já to povím asi takto: absolutně nesouhlasím s jakýmkoliv požadavkem homolidí, dokonce bych s nimi ani nevedl debatu. Důvody: prostě se mi chce!!!

0 0
možnosti

pinguone

15. 8. 2009 14:21
..adopce je nevratna..

.. at si zkusi pestounstvi a v  patnacti se dite rozhodne zda se necha adoptovat...;-)

0 0
možnosti

všd

15. 8. 2009 11:18
Zapomínáte na fakta

Zaprvé, většina dětí NECHCE žít s homosexuály. Prostě nechce a hotovo. Těšíte se na dlouhé fronty na sociálce a ještě delší na policii, kde budou hlásit smyšlená i skutečná pohlavní zneužívání?

Zadruhé, miminek k adopci je naopak nedostatek i pro heterosexuální páry. Bylo by možné nechat pro homosexuály jen ty větší, které navíc k nim nechtějí?

0 0
možnosti

Lilith+

15. 8. 2009 18:44
Re: Zapomínáte na fakta - jaká FAKTA?

Pro citový rozvoj dítěte jsou nejdůležitější první tři roky života, s důrazem na první rok... O jakých "anketách" tu mluvíte? (Těch dětí 0-3 roky se někdo ptal? ;-))

Zajděte si do děcáku..., věřte tomu, že dítě se "přisaje" ke KOMUKOLI (!), kdo projeví sebemenší náznak vřelosti (a co dotyčný, a s kým, dělá v ložnici, je mu úplně šumák...)

A co je za "argumentaci", že děti nechtěj a hotovo? ;-D (Děti "nechtěj a hotovo" spoustu jinejch věcí...)

0 0
možnosti

brnl

12. 8. 2009 19:08
Tož to je zase nějaká pozitivní diskrimace

zdá se. Když chce adoptovat dítě normální hetero rodina tak ji zkoumají ze všech stran, ti zájemci musí běhat po psychologických a dalších vyšetřeních atd. aby se prokázalo že ta rodina je pro dítě bezpečná a čekají léta.

A tady najednou se  velmi velkoryse přehlédne taková úchylka jako je homosexualita zájemců.  

Tož tedy jestli platí že lepší jakákoliv rodina než dětský domov ať klidně dávají ty děti bez téhle šílené byrokracie do těch hetero rodin.  

0 0
možnosti

garciaK

12. 8. 2009 19:17
Re: Tož to je zase nějaká pozitivní diskrimace

A slabí, nemohoucí, stálé pláčí a svou slabost skrývají za pozitivní diskriminaci. Což nemusí být Váš případ, pane. Jen naznačuji, že pozitivní diskriminace je berlička bílých a nemám ji rád.

Neplatí, že jakákoliv rodina je lepší než dětský domov. Takto to tu ani nikdo netvrdí. Všechny vaše zmíněné testy a vyšetření bych očekával u všech zájemců.

0 0
možnosti

Lilith+

12. 8. 2009 17:57
Naprostý souhlas, karma!

Samozřejmě, že tradiční úplná rodina (ženský a mužský vzor) je pro dítě nejvhodnější, ale tady je řeč o dětech z DD a jakákoli "náhradní forma rodiny" je lepší než děcák R^.

(Od křesťana takový názor dvojnásob potěší ;-);-DR^)

0 0
možnosti

Yoachim

12. 8. 2009 18:11
Re: Naprostý souhlas, karma!

Samozřejmě , nevím proč by si homosexuální partneři nemohli pořídit levný trenažer.

0 0
možnosti

OpalenySpoluobcan

12. 8. 2009 17:33
ne a ne a ne a pořád ne.

ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne!!

0 0
možnosti

Santa

12. 8. 2009 17:40
Re: ne a ne a ne a pořád ne.

Tak hlavně, že máš argumenty...

0 0
možnosti

brnl

12. 8. 2009 17:17
Já bych zase řekl že platí opak

pokud nelze dětem zajistit normální život v normální rodině tak je lepší ten dětský domov než tyhle nemravné pokusy na dětech u kterých nikde není vědecky prokázáno jak tohle skončí.

A také si musíme uvědomit že tohle je ze strany těch homosexuálů jen další mezistupeň, nejdřív prosadili ten diskriminační zákon šitý na míru téhle skupině o tom registrovaném partnerství, tehdá se dušovali že s adopcemi to nemá společného nic, dneska chtějí adopce dětí ale prý jen těch které nikdo jiný nechce, pokud se tohle povolí tak zítra začnou ječet že tohle je diskriminace homosexuálů a že oni mají právo na adopci dětí jakýchkoliv, a co budou chtít potom ?, možná třeba snížit ochranu mládeže před sexuálním zneužíváním na 13 let, ten pokus s těmi 14 lety už tady myslím byl.

.

0 0
možnosti

lesicatko

12. 8. 2009 18:10
Re: Já bych zase řekl že platí opak

štatistiky máš od 70 r minulého storočia - svedčia pre výchovu detí homosexuálmi.

naopak, štatistiky poškodenia detí v detských domovoch hovoria jednoznačne proti existencii decákov..

Nemravný pokus s deťmi je teda toto vedieť a nechať ich v decákoch.

0 0
možnosti

rudolfo brauning

12. 8. 2009 16:46
Dekuju za hezkej a strucnej clanek

mate samozrejme pravdu, ale pusti se do Vas sila takovejch tech "slusnejch" lidi :)

Este jednou diky.

0 0
možnosti

garciaK

12. 8. 2009 17:00
Re: Dekuju za hezkej a strucnej clanek

Rádo se stalo. Ano trochu jsme se do sebe pustili, ale v rámci slušný diskuze, takže OK a na primitivy nereaguji :-) Ale podle reakcí těch, co nesouhlasí vidím, že toto by nám neměl nikdo nařizovat shora. Správné by bylo referendum.

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

12. 8. 2009 14:58
téměř cokoliv

je lepší než dětský domov. Osamělá lehce praštěná žena je lepší než dětský domov, dvě  ženy jsou lepší než dětský domov, dva muži jsou lepší než dětský domov, profesionální pěstouni s desetičlennou rodinkou jsou lepší než dětský domov.

Problém nastává ve chvíli, kdy je celá záležitost prezentována jako desítky  vzorných homosexuálních  párů versus stovky nefunkčních heterosexuálních (pa)rodin. 

0 0
možnosti

lesicatko

12. 8. 2009 15:09
Re: téměř cokoliv

Presne.

Lepšie by som to nenapísal, máte môj obdiv...

0 0
možnosti

Stan from Prague

12. 8. 2009 14:20
sorry

ale rodina je otec a matka.. ne otec a otec, ne matka  a matka....je mi strasne lito...

0 0
možnosti

garciaK

12. 8. 2009 14:27
Re: sorry

Ano, je to jedna z forem rodiny. Těch forem už bylo. A ještě bude...

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1879x
Člověk jako vy, žijící v ukvapené době všedních záhad. Narozen v Latinské Americe českým rodičům, dívám se na svět přes okraj máty a slunce (pokud v Čechách svítí).