- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...82% je i na Kocourkov hodně, ale čemu se divit, když například
"Tři čtvrtiny firem porušují zákon, nezveřejňují výroční zprávu"
Mně se váš článek líbí, protože je ze života v českomoravské kotlině, ráji chytrolínů a podvodníků.
to by mě zas zajímalo, kde přišli k tomu číslo 82 %. Na internetu nakupuju dost často a nikdy jsem neměla jediný problém. Jestli v těch procnetech "hříšníků" nejsou z velké části normálně fungující e-shopy, které jen nesplńují nějakou byrokratickou hovadinu požadovanou zcela zbytečně českými či unijními nařízeními
Já jsem byla s našimi e-shopy vždy spokojená. Měla jsem možná štěstí, ale vždy to bylo rychlé a korektní jednání, bez jakýcholiv problémů. Reklamace vadné sušičky sice trošku trvala déle, protože mi vraceli celou kupní cenu a potřebovaly ty správné papíry od servisu, ale všechny obchody byly OK a žádný prodejce neklamal a nepodváděl.
Ano, reklamace. Pro obchodníky velká neznámá. Na MALL jsem koupila sestře telefon, po týdnu první vada, požadovala jsem vrácení peněz, poslali zpět mobil s tím, že smůla. A takových je tu nejvíc.
Tak vy jste požadovala? Takhle doopravdy reklamace nefunguje.