Děkujeme za pochopení.
aceman2
Ať staví
Když náklady (cena stavby + náklady výběrového řízení) budou pro daňové poplatníky nižší a dálnice nebudou připomínat tankodrom a budou kvalitní, ať si je staví kdo chce a jak chce. Třeba každý kilometr jiná firma.
beda24
a proč ne
ono by rozdělení velikých stavebních zakázek na menší výrazně přispělo ke konkurenci a snížení ceny.
v čr jsou 4 velké stavební firmy. pokud vypíšete zakázku v takovém rozsahu a s takovými požadavky, že se dvě tyto firmy musí spojit do združení, tak je konkurence velmi malá.
1 až 3 km dálnice na jedno výběrové řízení by bylo optimální.
beda24
Re: a proč ne
co je výhodnější pro lesy opravdu nevím, ale s tím stavebnictvím jste úplně vedle.
petrph
ono je to složitější
Neboli,každá firma by si měla volit právě to řešení,které je pro ní nejefektivnější. Kupříkladu, měla by firma s mnoha pobočkami volit centrální nákupy? Zdánlivě to tak vypadá, snad se něco ušetří při větší společné objednávce. ve skutečnosti může ztratit něco mnohem jiného,čas při interní evidenci dílčích objednávek,čas při více stupňovém potvrzování,,peníze na udržovaní centrálního skladu-a nakonec aby si dotyčný pracovník pro ten objednaný výrobek dojel sám třeba z pobočky v Chomutově do centrály v Praze měsíc potom co jí potřeboval...To je na okraj.
Těžko říci, co je vhodnější pro koncepci lesů ČR-když nemáme bližší informace.tedy zda by bylo vhodnější aby třeba celou zakázku pro všechny lesy dostala jedna firma, a nebo aby bylo výhodnější,aby se opravdu rozpadla na stovky zakázek, stovky malých území,lišících se jak kvalitou lesa,tak různou potřebou péče. On i ten knížepán měl v každém lese jiného hajného...
- Počet článků 47
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1366x