- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Základní chyba je, na takové telefonáty vůbec reagovat.
Bezvadný. A příště třeba o tom, jak jste vstoupila do KSČ a rozrývala ji zevnitř coby předsedkyně ZO v kolínském divadle.
"Ty stará, blbá krávo" jak si autorka sebekriticky napsala mě rozesmálo. Ano, drobné dárky jsou běžnou obchodní politikou třeba kosmetických firem nebo lékáren. Ovšem nikdo z nich netelefonuje. Yves Rocher např. zasílá svým zákazníkům své vábničky poštou, lékárny využívají mail nebo nabízí slevové karty. Telefonují jen podvodníci, pojišťovny a mobilní operátoři. Ti druzí pak upozorňují, že hovor je nahráván takže pokud to hned nepřerušíte je třeba odpovídat jen ne,ne,ne.
Poslat je do zadele okamžitě, jakmile vám někdo telefonuje a otravuje dárky, a cokoli nabízí to vždycky smrdí...
Něco ve smyslu:- nevěřím Řekům, ani když přinášejí dary.
"10 žen se živí tím, že vědomě lžou...."- vtipné. Bohužel není v Česku práce, jak tady píší vaši kolegové blogerové, takže až bude normální práce, lidi nebudou dělat tyhle blbosti. To ale bude tak nejdříve po 3.světové...
I ty blbosti musí někdo zaplatit. To není žádná charita a nikdo tam nepracuje zadara.
No, bohužel poctiví podnikatelé nejsou bráni vážně a podobným podvodníkům pořád někdo skáče na špek.
Největší trik těchto předváděcích akcí spočívá v tom, že nemáte možnost konfrontace. Ty hrnce, mixéry a spol. nemusí být šmejdy (tak jako jsou často jejich prodejci), podstatou je, že na trhu najdete mnohem kvalitnější hrnce či kuchyňské přístroje od high-tech výrobců za podstatně nižší ceny.
Jak rád bych si tyhle šmejdy vychutnával... a oni nevolají a ani mě na ulici nezastaví.
to štěstí asi mít nebudete, muselo by vám být o pár desítek let víc...
To mně se jednou přihodilo, že mi volal nějaký dealer a když po několika větách neřekl o co jde, tak jsem mu řekl, že nemám zájem a zavěsil jsem.
Obratem mi však dealer volal znovu a vynadal mi, že není zvyklý, aby mu někdo pokládal telefon.
Zřejmě jsem tehdy přišel o hodně.
Ale na pěkné peníze si musí přijít tímto způsobem telefonní operátoři. Když vezmu v úvahu, že v minulosti mi volalo i několik dealerů denně, tak za posledních 10 let jsem měl minimálně 3.000 příchozích hovorů od dealerů všeho druhu. Když se to vynásobí počtem telefonů, kteří mají naši občané, tak musí jít o slušnou částku.