- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máte pravdu, herci by mělo být rozumět, i kdyby si něco šeptal pod vousy, tak přece chtějí, aby divák slyšel, co si pod ty vousy šeptá, jinak by tuto epizodu mohli rovnou vyhodit. Než stačím zesílit televizi, tak už si nešeptá, ale řinčí dramatická hudba, tak ta opravdu řinčí, až uši bolí.
A tak konečně se mi to osvětlilo, hledala jsem chybu v sobě. Občas opravdu nevím, co ten konkrétní herec řekl a tak mi začalo naskakovat - tak holka a je to tady, je čas jít na ORL. Vůbec mě nenapadlo, že error je druhé straně
Díky za tip na film, Chyby jsou teď k vidění na i vysílání, nevěděla jsem, o co jde, ale když už vím, že je pod tím podepsaný Prušinovský, tak se ráda podívám. Letošní České lvy jsem zmeškala.
Souhlas a karma. Snad poprvé souhlasím i s p. Petříkem -:). To , že u některých filmů nerozumím NĚKTERÝM hercům , jsem považoval za stařecký neduh. Vidím ale , že v tom nejsem sám.
No jo , ale prd mně to pomůže - rozumět nebudu i nadále-:). Snad jedině zapnout titulky....
Je to zvláštní, že? Slovní projev, řeč je v podstatě skoro hlavním pracovním nástrojem herce a vždy se léta školili. Taky občas špatně rozumím, ale přičítala jsem to sobě, nosím naslouchátko. Některým ale rozumím naprosto v pohodě.
Kláro, jsem u divadla od svých osmnácti let. Z toho 52 let napovídám. 25 let na oblasti v Kolíně a 28 let v Činoherním klubu. Herce a jejich hlasy mám v krvi. Jestliže někomu rozumím a jinému ne, určitě to není mým, ani vaším sluchem. Nemám problém s tím, upozornit herce, že mu nerozumím. V jeho zájmu, ale hlavně kvůli divákovi. Myslím, že na divadle se slyšitelnost hlídá, ale ve filmu? Asi pro tvůrce není důležité, jestli divák herce slyší. Asi je pro ně důležitější splnit počet natáčeních dnů a nezdržovat se tím, jestli divák herci bude rozumět nebo ne. Nebo jsou už tak profesně zdeformovaní, že hercovo "drmolení" - omlouvám se za to slovo, ale teď mě nic jiného nenapadá - nevnímají.
Máte pravdu, že současným hercům není ve filmech rozumět. O to hlasitější bývá hudba, takže sedím s ovladačem v ruce, abych reguloval hlasitost. A klavír kvůli současným filmům doslova nenávidím. Ten je ve většině filmů tak vnucující se, že dokáže ničit i jinak dobré filmy.
Film Chyby byl výborný, i když ho provází smůla. U režiséra Prušinovského oceňuji, že si vybírá často velmi neokoukané herce, takže nemám dojem, že se dívám na zdejší hereckou provařenou jedenáctku, která přechází z filmu do filmu jako manšaft z jednoho mistráku do druhého. Gajdošíková byla perfektní. Jinak nevěřím, že by panu režisérovi uniklo, že představiteli hlavní mužské role nebylo rozumět. Naopak jeho projev působil velmi autenticky a uvěřitelně. Protažením ceremoniálu byl film poškozen, neboť se začal vysílat v opravdu dost pozdní hodinu. Přesto mne ani na vteřinu nenapadlo, že bych přepnul kanál, i když se mezitím přehoupla půlnoc.
Viléme, mně pozdní hodina nevadila, vadilo mi, že si k atmosféře filmu nemůžu vychutnat v klidu i to, co herci říkají. Martě Dancingerové, kolegyni z Činoheráku, jsem rozuměla všechno. I Pavle Gajdošíkové. I rodičům Jana Jankovského. Ale jemu ne.