Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

anitte

10. 11. 2010 8:16
Dobrý a špatný učitel

Terezav nádherně popsala, jak by měl správný učitel vypadat...bohužel mám pocit, že takoví jsou v dnešní době sci-fi! Nechci generalizovat, ale absolvovala jsem 7 let ZŠ, 6 let gymplu a 5 let VŠ a za celých těch 18 let jsem se setkala s jedním, který by snad více méně mohl odpovídat tomuto popisu... Možná je problém v tom, že pajdáky často volí studenti jako záchrannou školu, když je nikam jinam nevezmou...a těch pár, co opravdu o tu práci stojí, se mezi ostatními snadno ztratí...

0 0
možnosti
DM

Aretta

9. 11. 2010 21:28
,,,

R^

0 0
možnosti
T

terezav

9. 11. 2010 21:27
dobrý a špatný učitel

troufnu si tvrdit, že dobrý učitel se dá rozpoznat od toho špatného; alespoˇv mých očích je dobrý učitel ten, který má pěkný a svým způsobem "rovnocený či partnerský" vztah se svými žáky či studenty (tzn. nebere je jako pořízené plnící jeho úkoly a lidi, se kterými spolupracuje); dále má obsáhlé znalosti ve svém oboru (předmětu); učí se zájmem, práce ho baví a má inovativní nápady a studenty jeho výklad zajímá, neusínají u jeho výkladu; dobrý učitel zajistí u svých žáků porozumění látky, prosvičuje s žáky látku dokud žáci nepochopí (stejně jako opakuje maminka trpělivě svým dětem, co a proč a jak mají udělat); je to práce učitele a je za to nějak honorován; tudíž by měl plnit své pracovní povinnosti; argumentace některých učitelů, že musí opravovat písemky, či dělat dohled o přestávkách nebo se dokonce připravovat na hodinu je hnusná a ostudná; vím, že takoví rozhodně nejsou všichni, ale bohužel převážně na některých středních odborných školách některé zevlantky sladce přežívají

0 0
možnosti
BR

Stobka

9. 11. 2010 22:43
Re: dobrý a špatný učitel

Kdybych měla procvičovat jednu látku na střední škole tak dlouho, dokud ji všichni žáci nepochopí, musela bych v červnu skončit prvním tématem plánu na celý rok.

0 0
možnosti
S

skoog

9. 11. 2010 20:51
Učitelé se uplatní,

pokud umějí jazyky a kromě toho mají znalosti v oboru, který vyučují. Problém asi je, že ne tolik učitelů je schopno vyučovat v jiném jazyce než v češtině.

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

9. 11. 2010 19:50
Bydlela jsem v ČR na hranicích s Rakouskem

Napřed jsem učila Čechy, ale potom jsem zjistila, že místo abych jezdila 10 km na sever učit angličtinu za 300 Kč/h, můžu jezdit stejnou vzdálenost na jih učit češtinu a angličtinu za 45 eur/h. Takže uplatnění učitelů bych zas tolik nepodceňovala. Musí ovšem být schopni vyučovat v jiném jazyce než v češtině.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Původním povoláním telekomunikační inženýr. Po r. 1991 se věnuje marketingu a pc grafice. Řadu let pracoval pro společnost vyvíjecí systémy pro odhalování falzifikátů. Od r. 1997 se zabývá zdravotnickou problematikou a byl jedním z prvních, kdo se začali specializovat na reklamu a marketing v českém zdravotnictví. Službami pro zdravotnictví se dnes téměř výhradně živí. Pracuje pro soukromé subjekty, příspěvkové organizace a zdravotní pojišťovny u nás i na Slovensku. V současnosti se zabývá plošnými přeregistracemi a transformacemi zdravotnických zařízení na právnické osoby. Provozuje webové stránky www.admedica.cz, www.mediposter.cz a www.spolecenskyservis.cz.