Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

magelan

14. 1. 2011 22:49
Tohle je v nemocniční ambulanci zcela nereálné

Jelikož je tam jen jedna od daného oboru a minimálně 2/3 pacientů přicházejí neobjednáni - je to něco akutního co nelze objednat dopředu. Současně přijíždí záchranka, ta má přednost. ''Dále mají přednost závažnější případy (větší bolesti břicha, krvácející úrazy) a děti.

 

Věkové složení pacientů a krátké doby jednotlivých ošetření to také vylučují. Ošetření je v rozmezí 5 minut -30 minut. Skutečně se nedá odhadnout a už vůbec ne dopředu. Vzhledem k malému počtu lékařů musí ambulatní lékař často akutní příjem celý vybavit, objednat mu yšetření a zhodntti výsledky protože ostatní jsou na operačním sále. Stačí aby se pacient potřeboval na něco zeptat a čas se protáhne. Nefungovalo by to. Není možné pacienta vyhodit s tím že už mu vypršel čas a tak už mu neodpovíme. Je jich na té ambulanci za 24 hodin kolem 100 lidí. 

 

Moje stará matka má praktika, kde je NUTNÉ se objednat a ona se stydí odpovídat na dotazy paní v recepci. A tak jí lékař za 4 roky ještě neviděl: Náhoda, nebo záměr? ;-)

0 0
možnosti
M

magelan

15. 1. 2011 10:45
Re: Tohle je v nemocniční ambulanci zcela nereálné

Jinak na upřesnění, musí se objednávat telefonicky, ta paní v recepci není zdravotník (takže nemá právo se vyptávat lidí na zdravotní potíže a krom toho pacient může požadovat zcela  lagálně že se svými obtížemi chce mluvit jen s lékařem. Je to i v právech pacienta). Pokud ale nesdělí, co přesně  potřebuje od pana doktora, není objednán...

 

S velkou pravděpodobností se jedná o diskriminační opatření, které má za úkol pomocí onoho v článku opěvavaného "objednávacího systému" diskriminovat staré lidi a znemožnit jím návštěvu lékaře. Oni by ho asi obtěžovali jelikož jsou staří a nemocní a on potřebuje pacienty rychle odbýt a ošetřit jich co nejvíce za jednotku času. Takže nejspíše proto tenhle systém. Jen ukázka, že nebude vždy fungovat a není pro každého vhodný

 

Až si udělám trochu času, ověřím si, jeslti maminka tak torchu nekecá a pokud ne, tak si asi s kolegou vážně promluvím...;-€

0 0
možnosti
BP

boris.pouzar

14. 1. 2011 15:38
nadává se na místní doktory

0 0
možnosti
BP

boris.pouzar

14. 1. 2011 15:43
Re: nadává se na místní doktory

že např.někdo čeká hodinu.

Ono opravdu nejde naplánovat,jak co dlouho bude trvat.Nedělají se přeci nějaké housky.

Ale když už je někdo tak chytrej - přeju u zažít čekání na doktora např.v Itálii - řekli mi,že se dostanu na řadu do 30-40min. Po třech hodinách čekání jsme to vzdali.Nezájem.

Takže až se někdo bude rozčilovat kvůli 30 MINUTÁM,TAK AŤ HONEM RYCHLE VYCHLADNE.

0 0
možnosti
PH

petrph

14. 1. 2011 15:36
to jste nastínil problém,

ale nenabídl řešení.Dovolil bych si jich pár přidat, a každý ať si určí,zda je to pro toho doktora výhodnější.

1.Striktní oddělení doby pro objednané a neobjednané pacienty.Čili, jestliže má doktor objednané pacienty třeba po 15 minutách,tak mu 2-3 akutní případy totálně rozhodí ty objednané.Zase naopak, když sestra ví že má vždycky ráno plnou čekárnu akutních případů,tak je blbost  si na tu dobu někoho objednat.

2.Doktor který si zve pacienty na určitou hodinu, by jim měl zaručit, že pro ně v tu dobu bude k dispozici.Čili není možné aby v té době odbíhal  někam na vizitu,poradu, odvolali ho k jinému případu,bral přednostně jiné případy chodili mu tam obchoďáci,..

3. Někdo patrně sestra by při objednání měla u pacienta odhadnout jak dlouho bude jeho návštěva trvat.Což už je poněkud obtížné,většinou řeknete že se objednáváte a ona Vás někam mrskne.Aby se starala, zda jdete  na komplexní vyšetření,poslední kontrolu nebo jen pro recept, to se snad neděje nikde...

0 0
možnosti
RP

Romčin

14. 1. 2011 15:05
Včasné objednání

Nejlepší systém mají ve Vinohradské nemocnici na Neurologii. Nyní objednávají na konec května. Takže musíte si svou nemoc  nebo zdravotní problém předpovídat aby jsta se mohli objednat včas.

0 0
možnosti
A

akki

14. 1. 2011 15:07
Re: Včasné objednání

Zažila jsem! Příšerné.;-ORv

0 0
možnosti
M

mikilukas

14. 1. 2011 14:49
1.3.2011

se bud čekat několik dní a po marném klepání se pojede 200km k nejbližší funkční nemocnici!!

0 0
možnosti
JD

pedr64

14. 1. 2011 14:42
co je vám platné, že přijdete na objednaný čas a před vámi

sedí v čekárně dalších 5 pacientů, kteří přišli také na svůj objednaný čas, který už ale dávno uplynul. je fajn, že sestra objednává po 15 minutách, když se dva pacienti v ordinaci zdrží půl hodiny, je celý systém úplně na nic. Do toho jeden díler s patákama a můžete to zavřít úplně

0 0
možnosti
MC

sualk

14. 1. 2011 14:17
Jasná formulace - zdravý rozum.

Toť vše. Logické. I pozdní příchody se dají podchytit. KarmaR^

0 0
možnosti

ja-sim

14. 1. 2011 14:08
pokud objednaný pacient nepřijde k mojí oční lékařce

zaplatí stovku - má to  napsáno na nástěnce u dveří ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2176x
Původním povoláním telekomunikační inženýr. Po r. 1991 se věnuje marketingu a pc grafice. Řadu let pracoval pro společnost vyvíjecí systémy pro odhalování falzifikátů. Od r. 1997 se zabývá zdravotnickou problematikou a byl jedním z prvních, kdo se začali specializovat na reklamu a marketing v českém zdravotnictví. Službami pro zdravotnictví se dnes téměř výhradně živí. Pracuje pro soukromé subjekty, příspěvkové organizace a zdravotní pojišťovny u nás i na Slovensku. V současnosti se zabývá plošnými přeregistracemi a transformacemi zdravotnických zařízení na právnické osoby. Provozuje webové stránky www.admedica.cz, www.mediposter.cz a www.spolecenskyservis.cz.