Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JPA

Jirka původní A1

25. 6. 2008 10:04
No jo.....

ale stejně nejsou lidi. Takže kde brát ty uvědomělé přemýšlivé, kteří si neberou tužky, papíry domů, kteří nezneužívají služební auta, kteří nevolají ze služebních telefonů soukromě, kteří se nehodí marod, když je více práce ........ asi jsou už v mexiku ;-(

0 0
možnosti
HF

Hana F.

25. 6. 2008 10:26
Re: No jo.....

No právě, a proto si dobrý namager váží dobrých pracovníků :-) Jenomže u nás takový manageři nejsou, protože  před blahem firmy, dávají přednost vlastnímu blahu.

0 0
možnosti
DS

Decado

25. 6. 2008 9:36
Pravdivé

bohužel

0 0
možnosti
HF

Hana F.

25. 6. 2008 9:44
Re: Pravdivé

Bohužel :-)

0 0
možnosti
JPA

Jirka původní A1

25. 6. 2008 8:16
Zdravím Hano....

Ano firma, kterákoliv se má starat o svůj zisk a ne prvotně o spokojenost zákazníků, není to charita, ani ústav pro padlé dívky, že ano. Ale pokud si neuvědomí, že spokojený zákazník, se rád vrací, tak jí není pomoci. 

Jinak je docela srandovní, jak je odlišný pohled vedení firmy a řadových zaměstnanců. Asi jsem měl kliku na skvělé podřízené kteří přemejšleli o své práci a jak si co nejvíc vydělat.  Jo nejednoduší je všechno svádět na to padající lejno. 

Jo a nikdy jsem neslyšel o termínech přesčas, nebo tak něco....ale jak říkám, měl jsem kliku na skvělé podřízené.

0 0
možnosti
RB

blazir1

25. 6. 2008 8:30
Re: Zdravím Hano....

spis podrizeni meli smulu na tebe, pochopitelne ti to do oci nerekli. Jako spravny manager bz ihned zjistil kde je chyba a vyrazil ji(ehm je);-D

0 0
možnosti
RB

blazir1

25. 6. 2008 7:37
Tak tohle bylo ze zivota

jako byste tu u nas pracovala...:-/ Karmicka:-)

0 0
možnosti
RB

blazir1

25. 6. 2008 7:46
Re: Tak tohle bylo ze zivota

jenom me napada jeste jeden typicky cesky vychcany zpusob jak efektivne usetrit(praktikuje se u nas, proto odtud za mesic take odchazim). Rekneme ze firma ma normu pro pracovnika 6 zrobenych kusu za smenu. To pracovnik s vypetim vsech sil splni a tedy muze pocitat s premiemi. Pak se ale management zamysli jak vytvorit vetsi zisk a udela to jednoduse - zvysi normu ne na treba 8, ale rovnou na 12 kusu. Pracovnik dre jak kun a udela jich rekneme 8, protoze 12 je za hranici fyzicke splnitelnosti a splnit nelze. Pro firmu to je super, te by stacilo i onech 6ks, ale protoze pracovnik nesplnil normu, mame to bez premii -> stejny ci malinko vyssi vykon a pritom se usetri hoodne tisic*pocet pracovniku... O ruseni 13-14 platu a spec. priplatku za prescasy o vikendu ci extra 12tky misto 8h nemluve, ty mizi jako prvni, to je klasika.

0 0
možnosti
K

kubíkjansů

24. 6. 2008 21:46
mno

Já to zažil i v minifirmičce, která si mermomocí chtěla, a zřejmě stále chce, hrát na velkou. Regionální telka, rodinnej podnik  - táta, máma, syn a k tomu tři zaměstnanci. Firmu papírově vede syn. Táta tam dělá dozor a když se nestíhá, jede něco natáčet nebo střihat. Od všech chce profi kvalitu a co na tom, že sám střihá sračky. Hlavně že se může ohánět tim, jak stříhá rychle. Synátor si vede statistiky, který sou ovšem v počtu třech zaměstnanců a tatíka dost zkreslený právě tatíkovou anomálií a po ostatních chce podobnou rychlost, ovšem v supr kvalitě. Tatíka si sjet nedovolí. A tak se zaměstnanci točej a točej a všechno je vlastně super....Zajímá vás co je to za telku??? Zkuste Prahu 13

0 0
možnosti
HF

Hana F.

25. 6. 2008 9:15
Re: mno

Díky za další zkušenost i z malé firmy.

0 0
možnosti
JN

honzajaka

24. 6. 2008 20:47
To

je problém skoro všech českých manažerů, že převzali systém německého managementu, ale napůl tak říkajíc po česku. V Německu manažer sice řídí všechno od stolu, ale musí přesně vědět co se děje, mít schopné podřízené a rozhodovat. V Česku jsou firmy taky řízené od stolu, ale manažeři jsou tam většinou spíš pro okrasu protože  neví co se ve firmě většinou děje a jejich podřízení se jim to bojí říct, než se stane fakt malér a tak je to dokola. Nikdo za nic neručí a nic nikoho nezajímá.

0 0
možnosti
HF

Hana F.

25. 6. 2008 9:14
Re: To

To je přesný, o praxi nemají ani páru.

0 0
možnosti
ŠM

zamrak

24. 6. 2008 20:21
Kolegyně,nepracujete náhodou u

nejoblíbenější firmy ČR a současně mého braetchehabera jménem O2?

0 0
možnosti
HF

Hana F.

25. 6. 2008 9:13
Re: Kolegyně,nepracujete náhodou u

Nekolego nepracuji ani u O2, prostě tenhle snydrom je skoro všude. :-)

0 0
možnosti
NU

Lessfax

24. 6. 2008 17:06
Jistě pane ministře

Jak pravil sir Humphrey - ministerstvo je tak dobré, jak dokáže utrácet prostředky ;) Jakmile začne pobočka šetřit, příště peníze nedostane ;-)

0 0
možnosti
HF

Hana F.

25. 6. 2008 9:11
Re: Jistě pane ministře

Ona je má snad vydělat  a ne dostat :-)

0 0
možnosti
ES

telmah

24. 6. 2008 12:12
Hihi !!!

Paní, nepracovala jste nebo nepracujete ve spořitelně ????;-D

0 0
možnosti
HF

Hana F.

24. 6. 2008 13:06
Re: Hihi !!!

Nepracovala,  ani nepracuji. Tenhle syndrom zamořil všechny velké firmy. Ty malé si to nemohou dovolit, protože by zkrachovaly. 

0 0
možnosti
RP

radim36

24. 6. 2008 11:53
Občas se to objeví.

Takhle to ve firmě dopadá, když tam převládnou mladí teoretikové managoři, co navnadí vedení pomocí papírových pouček, že uspoří na nákladech třetinu a ještě přitom zvýší produkci firmy. Bývá to často pobočka firmy předurčená k uzavření. Peníze na investice se škrtnou  na opravy zásadně osekají, pomocní pracovníci, kteří přímo nevykonávají úkoly, se propustí, ostatním se peníze navážou přísně na výkony, takže berou o dost míň, protože práci těch propuštěných pomocných pracovníků musí dělat oni sami. A pobočka to dva tři roky do zrušení vydrží za cenu naštvání zaměstnanců  a zhoršení kvality, což bývá vítaný formální důvod  k uzavření pobočky.

0 0
možnosti
RP

radim36

24. 6. 2008 11:54
Re: Občas se to objeví.

Viz posloupnost vývoje:

Manažer - Managor - Magor

0 0
možnosti