- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale stejně nejsou lidi. Takže kde brát ty uvědomělé přemýšlivé, kteří si neberou tužky, papíry domů, kteří nezneužívají služební auta, kteří nevolají ze služebních telefonů soukromě, kteří se nehodí marod, když je více práce ........ asi jsou už v mexiku
No právě, a proto si dobrý namager váží dobrých pracovníků :-) Jenomže u nás takový manageři nejsou, protože před blahem firmy, dávají přednost vlastnímu blahu.
Ano firma, kterákoliv se má starat o svůj zisk a ne prvotně o spokojenost zákazníků, není to charita, ani ústav pro padlé dívky, že ano. Ale pokud si neuvědomí, že spokojený zákazník, se rád vrací, tak jí není pomoci.
Jinak je docela srandovní, jak je odlišný pohled vedení firmy a řadových zaměstnanců. Asi jsem měl kliku na skvělé podřízené kteří přemejšleli o své práci a jak si co nejvíc vydělat. Jo nejednoduší je všechno svádět na to padající lejno.
Jo a nikdy jsem neslyšel o termínech přesčas, nebo tak něco....ale jak říkám, měl jsem kliku na skvělé podřízené.
spis podrizeni meli smulu na tebe, pochopitelne ti to do oci nerekli. Jako spravny manager bz ihned zjistil kde je chyba a vyrazil ji(ehm je)
jako byste tu u nas pracovala... Karmicka
jenom me napada jeste jeden typicky cesky vychcany zpusob jak efektivne usetrit(praktikuje se u nas, proto odtud za mesic take odchazim). Rekneme ze firma ma normu pro pracovnika 6 zrobenych kusu za smenu. To pracovnik s vypetim vsech sil splni a tedy muze pocitat s premiemi. Pak se ale management zamysli jak vytvorit vetsi zisk a udela to jednoduse - zvysi normu ne na treba 8, ale rovnou na 12 kusu. Pracovnik dre jak kun a udela jich rekneme 8, protoze 12 je za hranici fyzicke splnitelnosti a splnit nelze. Pro firmu to je super, te by stacilo i onech 6ks, ale protoze pracovnik nesplnil normu, mame to bez premii -> stejny ci malinko vyssi vykon a pritom se usetri hoodne tisic*pocet pracovniku... O ruseni 13-14 platu a spec. priplatku za prescasy o vikendu ci extra 12tky misto 8h nemluve, ty mizi jako prvni, to je klasika.
Já to zažil i v minifirmičce, která si mermomocí chtěla, a zřejmě stále chce, hrát na velkou. Regionální telka, rodinnej podnik - táta, máma, syn a k tomu tři zaměstnanci. Firmu papírově vede syn. Táta tam dělá dozor a když se nestíhá, jede něco natáčet nebo střihat. Od všech chce profi kvalitu a co na tom, že sám střihá sračky. Hlavně že se může ohánět tim, jak stříhá rychle. Synátor si vede statistiky, který sou ovšem v počtu třech zaměstnanců a tatíka dost zkreslený právě tatíkovou anomálií a po ostatních chce podobnou rychlost, ovšem v supr kvalitě. Tatíka si sjet nedovolí. A tak se zaměstnanci točej a točej a všechno je vlastně super....Zajímá vás co je to za telku??? Zkuste Prahu 13
je problém skoro všech českých manažerů, že převzali systém německého managementu, ale napůl tak říkajíc po česku. V Německu manažer sice řídí všechno od stolu, ale musí přesně vědět co se děje, mít schopné podřízené a rozhodovat. V Česku jsou firmy taky řízené od stolu, ale manažeři jsou tam většinou spíš pro okrasu protože neví co se ve firmě většinou děje a jejich podřízení se jim to bojí říct, než se stane fakt malér a tak je to dokola. Nikdo za nic neručí a nic nikoho nezajímá.
nejoblíbenější firmy ČR a současně mého braetchehabera jménem O2?
Nekolego nepracuji ani u O2, prostě tenhle snydrom je skoro všude. :-)
Jak pravil sir Humphrey - ministerstvo je tak dobré, jak dokáže utrácet prostředky ;) Jakmile začne pobočka šetřit, příště peníze nedostane
Paní, nepracovala jste nebo nepracujete ve spořitelně ????
Nepracovala, ani nepracuji. Tenhle syndrom zamořil všechny velké firmy. Ty malé si to nemohou dovolit, protože by zkrachovaly.
Takhle to ve firmě dopadá, když tam převládnou mladí teoretikové managoři, co navnadí vedení pomocí papírových pouček, že uspoří na nákladech třetinu a ještě přitom zvýší produkci firmy. Bývá to často pobočka firmy předurčená k uzavření. Peníze na investice se škrtnou na opravy zásadně osekají, pomocní pracovníci, kteří přímo nevykonávají úkoly, se propustí, ostatním se peníze navážou přísně na výkony, takže berou o dost míň, protože práci těch propuštěných pomocných pracovníků musí dělat oni sami. A pobočka to dva tři roky do zrušení vydrží za cenu naštvání zaměstnanců a zhoršení kvality, což bývá vítaný formální důvod k uzavření pobočky.
Viz posloupnost vývoje:
Manažer - Managor - Magor