Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

erben3

7. 5. 2009 14:19
Přesně tak.

Máte naprostou pravdu. Před několika lety došlo pozvolna k jevu, jehož příčinu nedokážu pochopit: Firmy si nezačaly konkurovat kvalitou výrobků a služeb, nýbrž cenami. Na úkor té kvality, to je logické. A je úplně jedno, v jakém oboru. Takže máme nekvalitní oblečení, elektroniku, spotřební zboží a jíme odpadky místo potravin. Platí to i u dříve kvalitních značek - namátkou Panasonic, Sony. Sem tam se dá ještě kvalitní výrobek sehnat, ale dá to práci. Většinou leží na pultech poruchové šmejdy "Made in China". Čím to je? Co to způsobilo? To jsou už lidi opravdu tak hloupí a zaslepení, že to nevidí a ty šmejdy dál kupují? Nedávno jsem se díval po kvalitním kuchyňském robotu. Objevil jsem jedinou značku, která má kovové převody a snad tedy i nějaký čas vydrží, pokud má i dobrý motor. Cena je vyšší, ale rád jí zaplatím - za kvalitu. Ostatní roboty byly plastové šmejdy a od všech výrobců vypadaly podobně. Dnešní trh je zkrátka katastrofa. A podovodníci, o kterých píšete, ho pouze dokreslují.

0 0
možnosti
SS

stastu

7. 5. 2009 16:18
Většinou?

Pane, už přes sedm let se úplně vše vyrábí v Číně a Indii... a čím víc nás bude, tím více bude náhražek a nic s tím neuděláte. Pro lepší výrovky jsou upřednostňovány bohatší a silnější trhy a ne zaostalé Česko, které se drbe jako orangutan na hlavě. Dovozci jsou rádi, že sem něco dovezou. Často se stává, že musíme čekat. Už před 8 lety se bratr dohadoval s NOKII, že chce stejné ceny a kvalitní dodávky jako do Německa a oni mu odpověděli. "Ok, takže pro ČR vezmete 100.000 kusů?" On jim odpověděl, ale já potřebuji jen 10.000 kusů. Odpověď  zněla: Promiňte, ale tak se nemáme o čem bavit. Česko neni střed světa, ale p r d e l světa, takže pokud chcete lepší zboží jezděte do světových metropolí, kam vozí dodávky ze speciálních továren z Číny. Do toho všeho vám ještě hází vidle stát se svými pobídkami zahraničním investorům a velkými odvody. Zvykněte si pane, jsme pouhou kolonií v tomhle narůstajícím mraveništi.

0 0
možnosti
HP

Hery Potrovka

7. 5. 2009 11:52
Je to přesně, jak píšete.

Já mám kolikrát strach i něco koupit. Nedávno jsme šli do obchodu a přesně věděli, co chceme. Chtěli jsme satelit. A věděli jsme naprosto přesně, jaké má mít parametry. Takový neměli, obrátili jsme se ku odchodu, avšak prodavač se nám stále snažil vnutit přístroj zastaralý, který jsme opravdu nechtěli. Po menší hádce, ať nám ho nevnucuje, jsem si na něj stěžovala u majitelky firmy. A ta mi napsala, že jí prodavač sdělil, že jsem vlastně vůbec nevěděla, co chci a že satelit, který jsem požadovala mi nebude vůbec na nic. A že on nechápe, proč bych chtěla, aby šel satelit připojit k televizoru prostřednictvím HDMi, když něco takového on nezná a neexistuje to!;-D;-D

0 0
možnosti
HF

Hana F.

8. 5. 2009 20:45
Re: Je to přesně, jak píšete.

No a vo tom to je, o tý odbornosti. R^

0 0
možnosti
SS

stastu

7. 5. 2009 8:47
Pěkný den Hani,

příčina je ve vysokých odvodech. Peníze nejsou mezi lidmi, protože jim zaměstnavatelé víc dát nemohou a tak i sami zákazníci nemají peníze, které by mohli utratit a vše se dnes bere na úvěry. Je to takový uzavřený kruh, bláto, ze kterého nelze ven a peníze nemají zdravý oběh. Tzn. všichni se snaží obcházet daňovou zátěž a samozřejmě prodej šuntů za co nejdražší cenu nevyjímají. Mýlíš se, nedělají to jen velké firmy, ale i malinké kamenné obchody a hledat firmu, která to nedělá, je jako hledat jehlu v kupce sena. Proto budou narůstat i různé služby k danému produktu, jenže v tenhle stát se rozhodl danit i služby dvaceti procenty, takže reklamace je pro každého prodejce velká zátěž. Nežijeme v demokracii, žijeme v socialistické zemi s kapitalistickým prostředím, jediný výsledkem může být obcházení zákonů, korupce, krádeže, parazitování a byrokracie.

0 0
možnosti
Š

Špička

7. 5. 2009 8:36
Jak vysát zákazníka

I takto se dá váš článek nazvat. Je to pravda, že se obchodníci chovají tak, jako by zákazníka už nikdy nechtěli vidět po tom, co ho vysáli, jak se říká do mrtě.

Přijdete do obchodu, chcete něco koupit, usmívají se, obskakují vás, přijdete s reklamací a ochota mizí.

O různých obchodních zástupcích ani nemluvě. Jejich provize jsou slušné, bodejť by se do toho neopřeli - koupíte si od něj vysavač a zaplatíte mu v ceně výrobku i provizi ve výši 4- 5 000 Kč. V ceně pojištění je zahrnuta i provize pro obch. zástupce, která několikanásobně překračuje vaší měsíční platbu za tento produkt a je mu vyplácena i několik let poté (pravda, pak už je nižší) - říká se tomu následná provize.

0 0
možnosti
Š

Špička

7. 5. 2009 8:24
Klidně jste mohla svůj článek nazvat

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3887x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka