- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Víc než výstižné a použitelné kdykoliv!
Děkuji, Šárko. Snad je to opravdu tak.
Moc pěkné, souhlasím s většinou (taky mám raději mail, než telefon :) )
Tedy souhlasím s většinou kromě toho telefonu :) (vyjádřila jsem se prve jak hroch..)
Jeden z Vašich nejlepších příspěvků tady!
Je to dobré, jenom s tím upřednostněním telefonu před emailem nesouhlasím.
Telefon bere více času. Ve vztahu mezi lidmi je však stejně neosobní jako email, protože tvář toho, s kým mluvíte, stejně nevidíte. A ve vztahu obchodním či pracovním apod. je telefon k ničemu, leda byste si hovory paranoidně nahrával. V případě sporu či jakýchkoli jiných budoucích potíží je nerozhodné, co kdo komu do telefonu řekl a jak tomu ten druhý rozuměl - ovšem co je napsáno, byť v mailu, se dá dokázat a dá se to také zpětně rozebrat.
Jinak ale s Vašimi radami souhlasím, jsou dobré.
Děkuji, Jardo, za příspěvek. Každý člověk je jiný a je třeba to respektovat. Někomu vyhovuje psaní, někomu mluvení. Telefonát je osobní, protože krom pouhých informací přenáší i tón hlasu, a vy pak lépe odhadnete, s kým máte tu čest. Email je zase rozhodně lepší, pokud je potřeba přenést exaktní data, například platební údaje, adresy, kontakty. Nezavrhuji ho. Myslím si, že zvolený komunikační prostředek by měl odpovídat situaci, a nikdo by si jeho výběr neměl omezovat jen na jeden jediný.