- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásna spomienka na detstvo, ale aj dobu nedávnu. U nás jaydili na dvoch lokálkach=ČADCA-MAKOV a ČADCA-SKALITÉ SERAFÍNOV-ZWARDOŃ ešte do roku cca.2004. A možno zhliadnuť stále na trati HUMENNÉ-SNINA-STAKČÍN/tam budu nahradené novými motorákmi z Vrútok/.
Oproti dnešným motorákom síce enrgeticky náročnejšie, ale boli pohodlnejšie/tie dnešné majú akési neforemné sedenie/ a motor počas treskúcej zimy parádne rozpálený=bolo fajnovo teplo, niekedy až hic.
V prívešáku som sa rád vozil na trati Ostrava Svinov/Poruba/-Opava-Glucholazy/peáž/-Jeseník. Hlavne medzi Opavou a Krnovom, kde boli vozne tlačené a teda mal som nádherný výhľad z prívešáku ako keby som riadil vlak
Tak to je nesmysl, v Opave je sice uvrat, ale pokud nebyl motor na kazdem konci vlaku, tak se objizdelo a nesunulo.
moje nejmilejší motoráčky, kterými jsem jezdil na internát, s okýnkem na kličku
1. Pobýval v Mladějovi? Já bych napsal spíš v Mladějově, ale nevím, třeba nějaká krajová zvyklost
2. Když už pitváš ty technické parametry a historii motoráků, nestálo by za to zmínit také výrobce?
jsme absolvovali jako studenti na VŠDS cviční jízdu Vrútky - Oravský Podzámok, jeden z nejlepších zápočtů...
Donedavna jezdivaly v hojnem poctu a dokreslovaly atmosferu lokalek, nyni uz v pravidelnem provozu nejezdi a skoncily v kovosrote
a co je to takovy pravidelny provoz, vojin Kefalin?
nevim jestli jeste pravidelne jezdi na beznych spojich CD, ale jinak napriklad pravidelne jezdi kazde leto jako Prazsky motoracek...
Jen u nákresu tří mašinek jsem na chvíli znervózněla, že hru "najdi deset rozdílů" nedám... ani s jedním. Ale pak jsem to zvládla;-)