Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

obr Kolodej

2. 1. 2012 7:25
joj....

Ten komunisticky zmetek dokazal promenit 8L/100 km v 25 koni. To znamena, ze skoro vsechna energie spalovani benzinu a oleje sla do znecistovani ovzdusi.

Tesi me, ze na ten kram aspon nekdo pekne vzpomina.

Vzdyt Stalin mel takovy hezky knir......

0 0
možnosti
AJ

astrudina

3. 1. 2012 16:26
Re: joj....

a vám je 19 a studujete ekopavědu, tak to pak jo....

0 0
možnosti
B

barbarosa1942

31. 12. 2011 21:35
dekuji autorovi za krasny clanek s fotkama veteranu

R^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

2. 1. 2012 19:15
Re: dekuji autorovi za krasny clanek s fotkama veteranu

R^R^

0 0
možnosti
VN

naroznej

31. 12. 2011 16:14
Ještě bych článek doplnil

Nejen , že řidičům Trabantů či Wartburgů nevadila vlastní pachová stopa. Oni byli na svá vozidla i neobyčejně hrdí. Neboť čekací lhůta v NDR mezi objednáním Trabanta a jeho dodáním byla cca 10-15 let (!!!).

Jinak díky za pěkný článek.

2 0
možnosti
K

kiwiisek

30. 12. 2011 18:50
Kamarád má odvézt známýho na vlak a je málo času..

Nastartuje Trabanta a začne cukat dopředu - dozadu....asi 10x ..a pak se začne točit jako blázen do kolečka a najednou vystřelí dopředu a jen tak tak se vejde do brány a na plnej plyn to pere směrem k nádraží:-)

Co to mělo na tom dvoře znamenat ? Copak nevíš , že spěchám ?...říká řidičovi kamarád..

Jasně že vím , že spěcháš...přibouchl jsem si do dveří pampelišku...no - nešla utrhnout , tak jsem ji musel ukroutit:-)

3 0
možnosti
AS
AS

viveka

30. 12. 2011 13:31
A tak ještě jeden trabantový vtípek z dob totality.

Hromadná bouračka, tři auta zcela na šrot. Nad nimi svorně hořekují jejich majitelé:

Američan: Ach můj bože, můj krásný fordík je pryč, půl roku jsem na něj šetřil..

Angličan: Ach můj bože, můj krásný mercedes je pryč, celý rok jsem na něj šetřil..

Čech: Ach, můj bože, můj krásný trabant je pryč, šetřil jsem na něj celý život..

Tu se ti dva obrátí na Čecha a říkají: Proč si ty vole kupuješ tak drahý auto?

4 0
možnosti
DM

Aretta

30. 12. 2011 13:43
Re: A tak ještě jeden trabantový vtípek z dob totality.

;-D

0 0
možnosti
AN

TondaN

29. 12. 2011 22:02
neudělali,soudruzi.

ještě by to chtělo stan na trabantuR^:-)

1 0
možnosti
DM

Aretta

29. 12. 2011 17:45
Ale to je zase krásný!

;-DR^R^

Ten "přívěs" mě zbořil a 8676 opravdu jede! 1559 a 8786 jsou vysloveně krásné a elegantní! A ten hasičák! Mazlíci ;-)

0 0
možnosti
K

kiwiisek

29. 12. 2011 19:15
Re: Ale to je zase krásný!

Takový homologovaný přívěs se nabízí i za 40 000,-!

V HK taky okolo jednoho jezdím:-)

0 0
možnosti
G

grandaunt

29. 12. 2011 10:16
Melkus

Pokud jde o Wartburgy, tohle byla zajímavá anomálie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Melkus

0 0
možnosti
TP

The Patriot

29. 12. 2011 12:35
Re: Melkus

Velmi zajimave, o tomto jsem nemel ani poneti. :-)

0 0
možnosti
VC

Velkej chytrak

29. 12. 2011 9:51
nemůžeme to měřit dnešním pohledem

vezměme třeba Fiat500,který pomohl v 50. a 60. letech motorizovat Itálii - kvalitativně srovnatelné auto.Nebo známá kachna od citroenu.

Problém německých soudruhů byl v tom,že dokázali sice něco vyrobit,ale nedokázali vyrábět v požadovaném množství ... Ostatně to ovšem nebyl problém jenom východoněmeckých soudruhů ...

2 0
možnosti
RB

Tajemný muž

3. 1. 2012 10:14
Re: nemůžeme to měřit dnešním pohledem

On je to tak nějak problém všech soudruhů... :-P

0 0
možnosti