Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PK

Vy jste s Kalouskem pásl husy že mu tykate.Tykají si lidé kteří se znají, pak soudruzi a opilci v hospodách.Ted neví která vy jste skupina8-o

0 1
možnosti
PB

P80a34v54e64l 98B88a11c98í54k

21. 3. 2014 15:02

Kdyby to bylo tak složité jak píše Kalousek, trvala by příprava na II. světovou válku tak padesát let.:-)

4 0
možnosti
BT

a takoví o jakých píšete se v období klidu uskladní do speciálních boxů do stáze,

0 0
možnosti
MK

Ty padáky, jak se hodí, že? Jenže ty padáky za nemohly za to, že armáda posílala na seskoky lidi, kteří neměli za sebou trénink.

Vyjadřoval se k tomu i paraklub.cz ve své expertíze a tyto padáky jsou hodnoceny kladně. Stejně tak předseda vojenského paraklubu.......VTP-100 byl původně koncipován pro použití u speciálních jednotek, kde se počítá s vyšší úrovní vycvičenosti než u vojáků základní služby.

Snaha vytvořit z VTP-100 univerzální vševojskový padák se podepsala jak na vývoji, tak na metodice výcviku.

Nejasný osud padáku je důsledek lobistických a mediálních tlaků včetně neochoty jasně sdělit veškerá fakta,  lze konstatovat, že padák VTP-100 je díky svým vlastnostem ideální pro přechod ze školního na rychlejší sportovní padák. Moje osobní hodnocení i přes počáteční nedůvěru, způsobenou vlivem negativních hodnocení "zasvěcenců" s náskokem 0.000 nic seskoků na VTP-100) je jednoznačně kladné. Pro běžného uživatele požadujícího spolehlivě otevírající se padák, který lze použít na přelety (z výšky 5 km dolet 23 km) i propagační seskoky vyžadující přesnost přistání, popřípadě seskoky s batohy nebo zásobníky či jiné military aktivity je to ideální volba. Absolvoval jsem na typu VO-02 a VO-03 přes 150 seskoků z různých výšek a dosud jsem neměl jedinou závadu ani problém k řešení. Možnost srovnání mi dávají seskoky prováděné na vrchlících typu PTCH 11T/ 7 a 9, M-330, Navigátor 220, Flash 150, Stiletto 150..

3 4
možnosti
MK

S těmi padáky je to asi jako s auty. Poslat do silničního provozu F1, by asi taky nebylo to nejvhodnější, to jen tak bokem.  Když se rozebíraly ty slavné padáky, tak je prý měla vyrábět firma, která byla založena až v průběhu zadání soutěže. Přesně si to nepamatuji, jak to bylo. Ale nemyslím si, že firma bez zkušeností by měla být vybrána na výrobu takového zařízení, kde i drobná vada v projektu nebo ve výrobě může způsobit katastrofu. A jestli se nepletu, tak dotyčné padáky jsou staženy nebo se snad mýlím.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1079
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1445x
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.