Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

STK je v ČR jeden velký podvod, kdy mafiáni mají zaručené zisky - nechápu, proč v dnešní době stát tak tvrdě reguluje tento druh podnikání !!

Nebo respektivě chápu, a to se mi zase zvedá žaludek Rv

4 0
možnosti
Foto

K54a44r45e26l 20C48a66c37h

28. 3. 2019 8:26

U nás se všechno řeší opačně. Kupříkladu školství. Žehrá se na kvalitu maturantů a místo toho, aby byly odebírány licence nekvalitním školám, vytvoří se instituce CERMAT a státní maturity. Totéž je s technickým stavem vozidel. Vytvoří se síť STK, které dávají nálepky prošel. Protože sami nic neopravují, dělají kšefty tím, že nechávají projít i vraky. Tak se zavede systém fízlování STK, místo toho, aby se starost o tech. stav vozidel svěřila servisům, bez kterých se dnes stejně naprostá většina vlastníků automobilu neobejde. Servisy s autorizací by jistě měly výhodu oproti garážovým firmám, které by těžko autorizaci získávaly. Ale stovky automechaniků, kteří se neproduktivně živí v STK, by mohli dělat užitečnou práci v servisech.

2 0
možnosti
SN

:-).......Bylo by to super! Ale.....obávám se, že STK nasadí svoje koně na lobbování u poslanců! R^R^R^

0 0
možnosti
LF

Proto je potřeba ten jejich komunistický monopol ustřihnout tím, že se co nejvíce lidí dozví o tom, že by to mohlo zlevnit, zpříjemnit a dostat se až do vesnic, aby to celá veřejnost podpořila. Děkuji za šíření kam to jen půjde.:-)

1 0
možnosti
JB

J44i25r20i 93B18o25r

27. 3. 2019 15:29

Naprostý souhlas. Ať se jedou poslanci podívat,jak probíhají kontroly v sousedním Německu. Přitom je tam garantem DEKRA jako tady. Bez front bez čekání, na objednání a třeba v malém venkovském servisu.

3 0
možnosti
VV

V malem venkovskem servisu jsem to jeste nikdy nezkousel, ale ten znackovy mi vzdy to razitko a plaketu obstaral, Nekdy to byl TÜV, jindy zase Dekra. Ovsem Frantovi od vedle co opravuje auta bych to nikdy nesveril.

0 1
možnosti
Foto

K48a29r49e13l 47C67a39c45h

27. 3. 2019 15:03

Kéž by měli tolik moudrosti, aby tuto věc schválili. Také nechápu, proč musím jezdit na STK, když veškerou péči o své auto svěřuji autoservisu. Není žádný argument, že by si servisy vymýšlely závady, aby se hýbal kšeft. To mohou dělat i dnes. Já nemám možnost to nějak kontrolovat. Je to jen na důvěře. Přistavím vozidlo do servisu k prohlídce a běžné údržbě. Někdy mi zavolají, že zjistili nějakou závadu, která bude znamenat výměnu nějakého dílu. Ještě se nestalo, že bych o tom nějak licitoval. Je třeba vyměnit, tak vyměňte. Já chci mít auto v pořádku. Na STK ať jezdí ten, kdo si dělá údržbu sám. Já to svěřuji servisu a ten by mi měl ručit za to, že od nich odjíždí auto, které je technicky způsobilé.

Navíc je pravda, že na STK berou od servisů peníze. Chci-li, aby mi můj servis zajistil i STK, stálo to posledně 600 za zprostředkování. Funguje to tak, že auto ráno odvezou před STK a odevzdají klíče a peníze (cenu STK a emisí +nevím kolik z těch 600). Pro auto si pak přijedou až večer. Technici na STK si tyto auta z parkoviště odvážejí sami a ti, co stojí frontu, až na ně dojde řada, jen bezradně čumí, kdy konečně dojde i na ně.

8 0
možnosti