Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J85a33k53u68b 51K45n19e82c24h97t10o76v83s38k58ý
Středoškolský profesor jezdí v Mercedesu? A pak, že stále mají málo....
O67d25s49t10r84a87n96ě16n52ý 92U39ž74i82v95a23t49e93l
V15o97k58o31u60n 41V79l98a30d81i56m94i70r
Take se mi stalo, ze jsem v Mjuniku neprosel technickou kontrolou. Technik si postavil Harleye na Seitenständer a kdyz tam prijel s tim pristrojem na mereni svetel zakroutil hlavou, odesel a prines mi protokole ze kvuli spatne serizenejm svetlum nevyhovuje.
Podival jsem se na to a jen rekl zavolejte mi sefa. A on se divil proc. Beze slova pak pritah tu svetlomernou masinu znova, pozadal mne abych si na sveho Davidsona sedl a zacal merit. Pak se omluvil a prines protokol s poznamkou bez zavad.

P33e49t85r 43Š21i33n75d29e22l84á87ř
Kapitáni německého automobilového průmyslu sídlícího v ČR mají jasno. Je zapotřebí stará auta tamtéž poslat do šrotu a nákupem nových automobilů omladit v Česku vozový park.

L27i11b75o22r 69F35l85e10i58s15c70h85h79a36n17s
Myslím, že toto není ten případ. Zaměstnanci STK baronů vyhazují auta díky A) špatné metodice a špatného průvodce emisním testem emisních přístrojů
B) nevzdělanosti mechaniků, kteří vesměs a většinou emise podvádějí, jak to jen jde. Některé kontroly dle ISTP trvají jen 3 minuty. To není možné auto ani napojit a projít emisním testem. Běžné časy nejdou pod 15 až 20 minut.
Každý autoopravář, co tyhle systémy zná, tak ví, že by tahle auta měla podobnou známku na vysvědčení na emise jako ta nová. Někdy jsou přímo vstřikované "moderny" mnohem horší na jedovaté nespálené uhlovodíky, které jsou právě u DI o řád vyšší, aniž by je někdo takhle vyřadil. Metodiky HC vůbec neomezuje.
L83u69m11í63r 15V50i20t80h69a
Byl jsem na technické před měsícem. Stál jsem u toho analyzátoru. Viděl jsem, jak celá zkouška probíhá, včetně toho, jak se generují a zobrazují naměřené hodnoty. Nic z toho, o čem píšete, potvrdit nemůžu.
Co se týče katalyzátoru - ten se ohřívá svou vlastní činností, probíhá v něm spalování CO na CO2, nespálených uhlovodíků na CO2 a vodu, a v redukční části se rozkládají oxidy dusíku na dusík a kyslík.

L88i88b49o84r 89F72l74e92i22s69c13h58h64a66n38s
Jen pokud dosáhne katalyzátor tzv. "startovací teploty". Teprve pak začne probíhat chemická reakce, pak zde probíhá nikoliv "spalování", jak píšete, ale chemická konverze. Novější vozy mají proto, aby se rychleji ohříval, katalyzátor umístěný blíž k motoru a řídící jednotka pomůže kat ohřát motor po studeném startu tzv. Kat-Heiz-Phase (ohřevnou fází katalyzátoru), které trvá u starších okolo 120 sekund (systém SLS), u novějších 30 sekund (přímé vstřikování a DPi). Ani jedno z toho tenhle veterán bohužel nemá a tak se musí ohřát podle 30 let starých pokynů výrobce.
- Počet článků 48
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3478x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.