Děkujeme za pochopení.
J37a37k84u41b 62K27n85e58c30h76t44o24v87s98k33ý
Středoškolský profesor jezdí v Mercedesu? A pak, že stále mají málo....
O22d37s42t33r46a91n54ě92n93ý 93U37ž83i70v39a18t80e27l
V43o88k83o64u52n 95V68l65a16d58i80m38i36r
Take se mi stalo, ze jsem v Mjuniku neprosel technickou kontrolou. Technik si postavil Harleye na Seitenständer a kdyz tam prijel s tim pristrojem na mereni svetel zakroutil hlavou, odesel a prines mi protokole ze kvuli spatne serizenejm svetlum nevyhovuje.
Podival jsem se na to a jen rekl zavolejte mi sefa. A on se divil proc. Beze slova pak pritah tu svetlomernou masinu znova, pozadal mne abych si na sveho Davidsona sedl a zacal merit. Pak se omluvil a prines protokol s poznamkou bez zavad.
P90e41t18r 34Š23i45n37d25e79l65á81ř
Kapitáni německého automobilového průmyslu sídlícího v ČR mají jasno. Je zapotřebí stará auta tamtéž poslat do šrotu a nákupem nových automobilů omladit v Česku vozový park.
L43i90b47o34r 43F25l28e22i94s27c79h97h25a67n69s
Myslím, že toto není ten případ. Zaměstnanci STK baronů vyhazují auta díky A) špatné metodice a špatného průvodce emisním testem emisních přístrojů
B) nevzdělanosti mechaniků, kteří vesměs a většinou emise podvádějí, jak to jen jde. Některé kontroly dle ISTP trvají jen 3 minuty. To není možné auto ani napojit a projít emisním testem. Běžné časy nejdou pod 15 až 20 minut.
Každý autoopravář, co tyhle systémy zná, tak ví, že by tahle auta měla podobnou známku na vysvědčení na emise jako ta nová. Někdy jsou přímo vstřikované "moderny" mnohem horší na jedovaté nespálené uhlovodíky, které jsou právě u DI o řád vyšší, aniž by je někdo takhle vyřadil. Metodiky HC vůbec neomezuje.
L40u72m66í40r 43V72i64t66h12a
Byl jsem na technické před měsícem. Stál jsem u toho analyzátoru. Viděl jsem, jak celá zkouška probíhá, včetně toho, jak se generují a zobrazují naměřené hodnoty. Nic z toho, o čem píšete, potvrdit nemůžu.
Co se týče katalyzátoru - ten se ohřívá svou vlastní činností, probíhá v něm spalování CO na CO2, nespálených uhlovodíků na CO2 a vodu, a v redukční části se rozkládají oxidy dusíku na dusík a kyslík.
L94i74b46o26r 71F52l12e63i33s12c31h61h58a43n31s
Jen pokud dosáhne katalyzátor tzv. "startovací teploty". Teprve pak začne probíhat chemická reakce, pak zde probíhá nikoliv "spalování", jak píšete, ale chemická konverze. Novější vozy mají proto, aby se rychleji ohříval, katalyzátor umístěný blíž k motoru a řídící jednotka pomůže kat ohřát motor po studeném startu tzv. Kat-Heiz-Phase (ohřevnou fází katalyzátoru), které trvá u starších okolo 120 sekund (systém SLS), u novějších 30 sekund (přímé vstřikování a DPi). Ani jedno z toho tenhle veterán bohužel nemá a tak se musí ohřát podle 30 let starých pokynů výrobce.
- Počet článků 48
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3448x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.