- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý problém současného motorismu ,včetně poruchovosti,složitosti a malé životnosti všech cenově dostupných současných automobilů vychází z naprosto nesmyslných emisních limitů které prostě plnit NELZE,nebo lze, ale buď švindlem,nebo nesmyslnými díly,případně močovinou nebo snižováním výkonu a obsahu motoru na úroveň většího mixéru=omezení výkonu.
Nejak mi vas clanek pripomona nedavne psani o rozdili kvality v Cechach a v Nemecku.
Cech zpravidla kupuje jen to levne, a Nemce by v zivote nenapadlo kupovat nahradni dil pres Internet.
Zu jen proto, ze jeho zabudovanim ztraci Auto povoleni k silnicnimu provozu.
K čemu je focení motorů na STK a emisích,když tu ČOIka s ministerstvem dávají prostor pro prodej falešných dílů,které navíc oblbují počítač?
Tak hlavně,že manažer WV bude vysvětlovat podvod s emisemi.Bude to zajímavá výpověď. Kolik čtyřválců splní současné emisní limity? Tak je radši budeme nahrazovat tříválci,které jsou spíš výkonem na úrovni uřvaných vysavačů,které budou žrát palivo.Nebo je doplníme TSI za 30 000,aby ten vydřidušský byznys zůstal zachován.
Reklama? Na co prosím Vás? Všechny ostatní případy a témata jsou neveřejné, jen tento případ jsem zpřístupnil veřejnosti, aby se nikdo dál nespálil.
Kolik stoji vymena DPF VW Passat CBAB, tak aby ten filtr byl zhruba na urovni OEM? Ne, ze bych si to nemohl najit na netu, ale jako laik nepoznam, ktery z tech filtru je kvalitni a ktery po roce odejde...
Cena originálních filtrů je v desítkách tisíc, když vám ho někdo nabídne za pět, tak se problémy dají téměř s jistotu očekávat.