- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já tedy nejsem expert na auta, ale tipnul bych si, že je nefunkční OBD zásuvka a proto nejdou načíst hodnoty. Pokud to majitel ví, přesto jede na technickou a poté ještě dělá překvapeného, vypovídá to spíše o něm, než o technikovi na STK. Druhá věc samozřejmě je, jak mu technik ty nuly zdůvodnil a zda mu vysvětlil, co má udělat pro to, aby bylo auto schopné emise absolvovat.
Nevím pane Hloupý co je OBD, jsem dobrý velmi v oboru který dělám, ale auto je pro mě pouze prostředek na jízdu z A do B. Před technickou kontrolou mi automechanik auto zktontroluje, případné vady odstraní a jede a na TK. Nepředpokládám, že majitel vozu vůbec ví něco o stavu svého vozu. Tedy pokud mu neupadne kolo.
Kvalita techniků ,obvzláště pokud je to syn majitele STK ve Smiřicích, který najde na přívěsném vozíku zrezatělý závěs výfuku to mluví samo za sebe
Už teď se těším. Za měsíc jdu se svým nafťákem na STK.
Staré auto a i když myslím, že v dobrém technickém stavu, tak očekávám emisní problém.
Nu což. Není přeci nic snazšího, než koupit auto jiné, novější. Jenže já se před rokem vyhrabal z poměrně slušné dluhové pasti a do další už nikdy, NIKDY v životě vstoupit nechci a nehodlám.
Ostatně sám pro sebe auto zase nijak zvlášť nepotřebuji. Ale ... vozím bratrovu přítelkyni z vesnice k lékařům s velmi vážným onemocněním. Zároveň mu na vesnici vozím nákupy. Sám pro sebe si nakoupím a když je hnusně, jedu do práce (jinak jezdím na kole).
Po finančních problémech co jsem měl, už žádný dluh nechci a velkou hotovost v kapse fakt ještě naspořenou nemám. Na dluh u renomovaného prodejce automobilů? No. Za prvé bych se svou minulostí dostal tak možná pořádný kopanec, za druhé jsem kdysi autopůjčku u největšího bazaru v ČR měl a zaplatil tolik navíc, že se dodnes bojím, zda někde v autě nebyl schovaný zlatý poklad. Za třetí jsem napsal nahoře. Dluh už NIKDY.
Takže kouknu na inzeráty. Vezmu plečku s naftovým motorem, která má miliony najeto, je rezavá a neznám její historii. Ale majitel nějakým kouzlem těmi emisemi prošel a onu plečku prodává s dvouletou STK.
A já budu životnímu prostředí škodit víc než dosud a do auta budu nesmyslně sypat a sypat a sypat.
Jsem ale rád, že úřední evropský moloch, povýšený českým vlezdozadkovstvím bude uspokojen.
Omlouvám se za dlouhou reakci, v které jsem navíc nenapsal vše, co jsem chtěl. Ale vám dávám karmu.
Špinavý biznis na občanoch. Koľko vyprodujem ja na bežnej sebaobsluhe s malým fiatom - za 10 rokov 40 000 km, koľko nepretržité prúdy kamiónov mnohokrát nezmyselne vozia rovnaký tovar krížom-krážom po celej Európe. Koľko letecká doprava - napr. veľmi dôležité kvety pestované v Afrike prevážané letecky, zemiaky pestované na Sahare v chem.roztokoch tiež letecky do Európy. Lodná doprava - najväčšia produkcia emisií za podozrivých okolností úplne bez kontroly. Tisíce ton emisií za deň nevadí, ale mojich pár gramov za týždeň vadí. Kto prijíma také zákony ? Kto z nich berie dividendy /úplatky/.
No to se mám na co těšit! Mě to čeká na jaře.
STK byla vždy jen pro srandu králíkům. To co může jezdit (a hulit) po našich silnicích s platnou STK hovoří za vše. Je to jen další způsob vybírání výpalného od slušných lidí. Šíbři si zařídí STK vždy.
Třeba to auto kouřilo tolik, že si nechtěli zasvinit sondu. Ale do protokolu to měli napsat.
Emise nutně musí být nula, když při "volnoběhu" i při "zvýšených otáčkách" jsou vykazovány naměřené hodnoty otáček nula. Takže bych ten protokol hodil na hlavu emisnímu technikovi na STK, ať ty emise změří při předepsaném rozsahu otáček.
Já jsem teda asi hloupej, ale když dostanu protokol ze samýma nulama, tak bych chtěl, aby jej za svoje opakovali ( protože je zřejmé, že buďto se nepodařilo auto nastartovat a to by mi měli říct, nebo jim nefungovalo měření ) a pokud ne, tak bych na ně poštval právníky. Takže mi nějak unká smysl článku.
No "chtit" muzete co chcete, ale to je asi nebude zajimat. A jestli to pravnik nevyresi do 30 dnu, tak asi budete chodit pesky. Bohuzel...