- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrušit letáky, kupte si podpalovače. Mají je v akci...
Já reklamy vítám! Vybírám ze schránky poštovní a mám chalupní přehled, s čím je možno podpalovat! Chválím Kaufland - horší je Okay leták a zcela proklínám ty tlusto kosmetické nabídky na lesklém papíru! Podobně to mám v televizi. Vstupy reklam mi rozšiřují kulturní obzory. Jakmile se objeví - přepnu a dívám se na děj. Opakuje se - přepnu. Za večer shlédnu i 5 filmů, pravda, nikoliv celých. Nicméně v cyklu asi 1 měsíce se postupně dodívám! Chvála reklamám - Nejsem žádný hlupák ! ...
Mě nejlépe hoří Globus. Ovšem samozřejmě až po skončení jeho platnosti, kdybych ho vyhodil dřív, tak to bych to od manželky slízl.
Prostě jen jeden z tisíců reklamních sloganů. Nesmíte si to brát osobně.
Karma, i v oblasti marketingu existuje něco jako profesionalita. Adresát reklamy by se měl cítit jako opečovávaný, ne jako hlupák. A také je možné, že podobní ranaři se věnují i marketingu politickému.
Mám zákaz reklam na schránce - kupodivu je téměř ve 100% respektován. Na netu reklamy prakticky nevnímám a pokud jsou během televizního filmu, jdu si dát něco dobrého k snědku či pití, případně konám mikci či defekaci.
Takže jsem docela reklamou nezasažený.
Karma, Tomáši, a moc štěstí v novém roce.
Já bych naopak řekl, že dementi jsou například v Komerční bance. Ještě včera (29.12.) popřál tento /finanční/ ústav svým klientům v televizní reklamě veselé Vánoce - a určitě tím nebyly myšleny Vánoce roku 2019.
To nic. A Vy nakupujete před Vánoci, či až v povánočnch sleváchProč jste v databázích oněch nabízejících, to snad ani netřeba zkoumat, nakonec, do toho jistě nikomu ani nic není
To jste se ještě nenaučil házet takové věci za hlavu a pouštět to jedním uchem nebo okem dovnitř a druhým ven?
To je naprosto běžná praxe těch, kteří chtějí něco prodat. Stejně tak realitní makléř je schopen panu Novákovi, který shání zahrádku, říci v deset ráno, že nejlepší investice je právě do zahrádek v zahradních koloniích velkých měst, a o tři hodiny později říci stejnými ústy panu Vodičkovi, že nejlepší investice je do chat na horách, protože o ty bude zájem vždycky. A o den později bude stejný makléř tvrdit paní Beránkové, že dělá dobře, že hodlá investovat do bytu v Děčíně, protože provázanost severu Čech a Německa bude stále intenzivnější a byty v poharničních městech budou stoupat v ceně.
Stejný makléř označí tři různé věci za nejlepší investici, přičemž nejlepší může být jen jedna. Ale vždy bude nejlepší to, o čem se mluví zrovna v téhle chvíli. Makléř neřekne paní Beránkové, že kupovat byt v Děčíně je hloupost. On potřebuje prodat, a tak chválí. Nemělo by cenu chválit investice do zahrádky v pražské zahrádkářské kolonii, když paní Beránková má zájem o byt v Děčíně. Takhle to chodí už od dob prvních tržišť ve starém Egyptě nebo Mezopotámii. Nechápu, proč vás to najednou vytočí.
Kdyby si tohle všechno měl brát člověk vážně, tak by z toho musel přijít o rozum.
Jenže ten makléř udělá různé nabídky různým zákazníkům. Tento řetězec udělal různé nabídky stejným zákazníkům.
Tak to by me zajimalo, jestli vam clanek stahnou z hl.strany. Mne ho za slovo dement v nazvu stahli, ale spis to bylo z duvodu "zavadneho" obsahu. Tak to jsem opravdu zvedav...