Děkujeme za pochopení.
arenstar
vlaky
Jenom technická, úsek nebude elektrizován, tudíž na něm jednotky ř. 471 jezdit nebudou. S tou poruchovostí je to také relativní, jelikož se na těchto jednotkách značně podepisuje způsob udržování od jejich vlastníka - ČD. Na úseku by měly jezdit jednotky typu Desiro a v těch se také často nenacházejí elektrické přípojky, které pro příměstskou dopravu, nejsou takřka potřebné.
nyny.
no
neposoudím, zda je kolejová doprava na letiště nutná, pokud má být spojením s dalšími městy, pak by to jistě bylo přínosem. Otázka zůstává, zda se konečně bude dát dostat z letiště jinou dopravou než zlodějskými taxíky v noci. Z mně neznámých důvodů totiž autobusy z letiště po půlnoci do ranních asi 5 či 6 hodiny nejezdí, a že příletů v této době je dost. JInak by nejspíš stačilo zavést nepřetržitou noční linku.Luxusní vlaky mi tedy také nepřijdou moc logické, protože kdo potřebuje občerstvení či připojení k internetu na max. 20 minutovou jízdu.Takže ano propojit letiště dopravou, ale která bude nepřetržitá a ne že tam bude metro, vlak, autobus a stejně se mezi půlnocí a ránem z letiště nedostanete.
Radek0075
Re: no
Poslední 119 jede v 00:06. Pak jezdí noční 510 k tramvajové konečné na Divoké Šárce s přestupem cca 5 min. na 51a to v 00:30, 01:00, 01:30, 02:00, 02:30, 03:00, 03:30, 04:00 (včetně sobot a nedelí) a v 04:16 jede první 119ka, dále ve 04:46, 04:56, 05:07, 05:17..... Půlhodivový interval je na noc moc dlouhý????
Tomáš Flaška
Za příspěvkem si stojím
Kdybych nebyl přesvědčen o nutnosti kolejové dopravy na letiště, tak bych ten článek nepsal. To, že to zafinancuje soukromý investor, mi jasně říká, že to tunel na veřejné peníze nebude. Pokud turisté nebudou používat expresní vlaky, ale normální, tak je to jen riziko toho soukromého investora a ne nás všech. Na diskusi je samozřejmě hlukové zatížení Dejvic a tím i provedení stavby. Zde názor nemám.
Jinak já osobně bych na letiště protáhl ze Zličína "Béčko". To by se stavělo na zelené louce, tedy levně, neprocházelo by to zástavbou a šlo by to rychle. Bohužel tato varianta nikdy na stole nebyla a je tudíž dnes již neprůchodná.
Radek0075
Re: Za příspěvkem si stojím
A za čím pak si stojíš? Ta trať bude patřit soukromému investorovi? Tzn. že on si za průjezd vlaků PID bude moct říkat kolik bude chtít, přece to nebude dělat se ztrátou. Proč taky. Nebo se pletu? A za další. Doopravdy si myslíš že tad za nekolik let bude potřeba z mnohonásobit kapaci spojení? Na zíkladě čeho?
Absolovent prestižního gymnazia
CO JE TO ZA HRUZU ???
Řebříčku, ty svině !!!
Hanouš
Víte co,
podle mě by stačil sem tam jeden (nejlépe nízkopodlažní) autobus, co by jel pouze na letiště a nestavěl na všech zastávkách a ušetřilo by se milionů a miliard až bychom
Radek0075
Re: Víte co,
Tady neni co řešit. Je to neuvěřitelně průhledné a jediné o co jde, je Olympiáda. Pan Bém je příliš zahleděný sám do sebe a svého pomníku, který by rád vybudoval. Magistrálu do tunelu nedáme, Déčko nepovede na Žižkov (přitom každému je jasné, že když né od počátku, tak pak už se to změnit nedá). Hlavně že na letiště bude jezdit spešl vlak s internetem. Dokážu si představit turistické průvodce, ve kterých vydavatel radí turistům aby si kupovali lístky pouze do vlaku s označením ČD, který jede o 5 minut déle než jeho vznešenější konkurent, ale je čtyřikrát levnější. Ještěže po vzoru Číny tady nechtějí vybudovat Maglév.
blb
Kocourkov
A to k té rychlodráze povede na letiště ještě linka metra "A"! To jsou všechno útoky na naše peníze.
Za starostování p. Béma na Dejvické radnici bylo jednoznačně řečeno - buď metro, nebo rychlodrána a ta na území Prahy 6 nebude, protože by byla pro Prahu 6 absolutně k ničemu! A ono ejhle!
Projekt rychlodráhy Kladno - Dlouhá míle (kde by mělo být i obrovské parkoviště a konečná aurtobusů z jiných směrů, než z Kladna) a potom pokračovat do centra Prahy metrem měl smysl! Ale v metru by se asi cizinci nepřipojili k internetu, kafe by taky asi nedostali a 20 minut cesty do centra města by bez toho asi nevydrželi!
A k ŽP. Co tomu asi řeknou majitelé vilek v Ruzyni, Liboci, Vokovicích a Dejvicích, že jim přímo pod okny projede co cca 5 minut vlak! V centru prý pojedou rychlovlaky tunelem - ono asi někomu nestačí, jak to vypadá na Praze 6 a Letné v souvislosti s výstavbou tunelů Radka dnes a je nutné stavět dál a dál!
Inu znovu Kocourkov!
Radek0075
Re: Kocourkov
Ten tunel je Blanka. Ale kdyby byl Radka, byl bych radši Prostě jsou to žvásty. Někdo vychází z předpokladu, že je nutné cizince za každou cenu oškubat. To že jsem dneska jezdí především běžní turisté, mnohdy studenti, nebo důchodci, to už jaksi nikdo nevidí. Pro ty V.I.P. přijede taxik přímo z hotelu, nebo z firmy kvůli které sem letí a těm ostatním je naprosto jedno čím se vozejí po Praze. Na Masaryčce by stejně přestoupili do normální socky, bez internetu, nebo obsluhy nahoře bez.
Radek0075
Koukám, další pořádnej tunel.
"Ale i cizinci, kteří se
„vyznají“ by z větší části určitě dali přednost komfortu (občerstvení na
palubě, internet ve vlaku …) a rychlosti před tradičním vlakem MHD." To bych chtěl teda vidět cizince, který vyplázne o X Kč víc, jen proto, aby měl ve vlaku, kterej pojede maximálně 20 minut, internet, nebo občerstvení Snad ty doby kdy, jsme žili v představě že se všichni cizinci topěj v penězích a nepočítají jsou už dávno pryč. Já nevim co furt všichni blbnou. Praha, na rozdíl od celé řady jiných měst, má letiště za bukem, z Dejvický jsem tam autobusem za 23 minut a ze Zličína za 16 minut. Nepřijde mi to jako taková tragédie.
- Počet článků 1316
- Celková karma 32,99
- Průměrná čtenost 2988x