Mužstvo spalo na palandách ve čtyřech patrech.
Důstojníci to měli lepší. Ti nižší měli kajuty po 4 lůžkách, ti vyšší pak dokonce kajuty samostatné.
Lodní obchod. V přístavu otevřen dopoledne a odpoledne po 2 hodinách. Na moři po hodině.
To je kajuta přepadového komanda. Vše musí být připraveno po ruce.
Jídelna nižších důstojníků.
Jídelna nižších důstojníků.
Marodka. Tady měli výhodu, že leželi pouze dva nad sebou.
Lodní vězení. To taky patří k potřebám komunity 2.500 mužů. Stejně jako třeba poštovní úřad a banka. I to vše na lodi je.
Pracoviště obsluhy radaru. Podle radaru byla posádka již tenkrát i zaměřovat a řídit palbu.
Radista. Ten samozřejmě zajišťoval spojení se základnou, letadly a ostatními loděmi a ponorkami.
I potápěči museli být na palubě s plnou výbavou a podpůrným personálem. Občas bylo potřeba pod hladinou prohlédnout, případně i opravit, poškození.
Dole je vodorovně umístěn katapult letadla, nahoře pak jeřáb na jeho vytahování.
Obsluha 20mm kulometů na přídi to vůbec neměla snadné. Chráněna nebyla v podstatě vůbec. Ani nebývala nijak úspěšná. Jednalo se spíše o pozvednutí morálky mužstva.
Posádka 40mm kanonů už byla ukryta sice za tenkým, ale přeci jen pancířem.
Schéma 120mm věže. Vidíme že do výšky jde přes 3 paluby. Dole sklad střeliva, výtahy a nahoře nabíjení a pal!
Radar. Sloužil pro hledání jiných plavidel ale i pro řízení palby.
Každý náboj váží přes tunu.
Během krátké služby USS Alabama se na jejím velení vystřídali pouze čtyři kapitáni.