- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zasloužená karma. Připomínám však, že jsme pořád lepší než za komunistů. Za 40 let komunistického Československa se postavilo 500 km dálnic. z 30 let demokratického státu pak 700 kilometrů.
Výstavba dálnic? DÁL NIC. (fousatý ftípek).
A to mne právě uvádí do zmatku. Auto, nebo koupit motorový člun ? Sázet na Babiše a dál nic - Nebo se spolehnout na kanálníka Miloše ? Já bych do toho Rakouska už rád docestoval plynule ! Sázím na Miloše, ten to s kanály umí !
A to je přesně téma pro opozici.... 6 let už mohla vypracovat nový zákon a tlouct s ním Babiše... Pokud by ho nechtěl přijmout a pokud by byl přijat měla by opozice bod do plusu. Jen mi neni jasné kam si ho ti kujoni schovali....
Naivito, proc by se namahali, panu Hladiku? Penize maji, lide je podporuji sporadisky, tak proc se namahat.
Ono ale nejde jen o dálnice. O zdravý rozum. Vysvětlím : s velkou slávou se nedávno otevíral nový úsek D1 : Lipník n/ Bečvou - Přerov. Já bláhový jsem ji použil před svátky - jel jsem za dcerou do Mikulova. Již za Lipníkem jsem se podivoval tomu , že mohu jet na dálková světla / jako kdysi -:) / skoro nikdo v žádném směru.
Záhy jsem pochopil. Za tabulí PŘEROV se čtyři proudy prudce změnily v sotva šestimetrovou rozbitou asfaltku. Vinula se mezi zahrádkami a továrními dvory , místy byly cedule s nápisy ZLÍN a KROMĚŘÍŽ. Ovšem úplně nesmyslně , často dokonce protismyslně.
V krásném průmyslovém městě, resp na jeho periférii jsme strávili "příjemnou půlhodinku " a stejně jsem pokračoval dále přes Tovačov a Prostějov. Doporučuji všem milovníkům dobrodružných jízd do neznáma.
Bohužel , až po tomto zážitku jsem četl kdesi vyjádření primátora Přerova : totiž , že to neměli vůbec otevírat do doby , než bude obchvat města. Jenomže , to bude asi až za 3 roky.
Tristní, ale zcela příznačné. Maďarsko a Polsko jsou lautr roviny - tam se to staví! Ale to je ten nejmenší problém. Pak jsou tu potíže s výkupem pozemků, neboť majitelé nevědi, co by za to chtěli. A hlavně náklady na výstavbu mnohanásobně narůstají, neb se všechny zůčastněné firmy musí na státní zakázce přece řádně "nažvejknout."
Další projev bezmocného zoufalství. Chvilku vydržet a ulevíte si s milionáři.
A na něco k článku nebo k těm číslům byste se zmohl?
Za všechno přece může Babiš, že jo.
Pan Babiš je majitelem hnutí ANO. A toto hnutí nám jeho ústy již před 6 lety slibovalo výrazné zlepšení v této oblasti (jako každý). Ale toto hnutí je už 5 let u vlády a na tomto ministerstvu a nic se nezlepšilo.
A ani tento tristní stav preferencemi ANO vůbec nemává.
Nebojte, bude ještě hůř. Čecháček zareaguje pouze tehdy, když mu někdo pořádně vyrabuje šrajtofli. "Úprava" cen v příštím roce bude jen začátek. Protože někdy se na tu sekyru vybrat musí.
Tak jsem si musel vzpomenout na jednoho hodne davneho Silvestra na Radio Praha a tam Vlasta Burian rikal, ze je v Ceskoslovensku hodne dalnic...neco jako: ' to jedete po silnici a dal nic'
Autor tohoto blogu neuvěřitelně manipuluje a ohýbá fakta třikrát dokola.
Vy jste jistě odborník na slovo vzatý. Takže něco konkrétního k těm číslům byste nám uměl sdělit?