- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S dálnicemi je to u Babiše jako se vším!
Jojo, svatá pravda - rychleji než v našem Agroferdistánu se staví i na Balkáně.
Česko - Burkina Faso evropského dálničního stavitelství.
U nás není ani tak problém postavit, jako spíš schválit projekt, než se k němu vyjádří každý, kdo má díru do zadku.
Ani předchůdcům ANO se zrovna nedařilo......, ale to nevadí, že? Proč si neplivnout na ANO...
Tady nikdo neplive, jen autor suše poznamenal, že AgroFreda Mravenec, práce všeho druhu předvedl takovou tradiční bolševickou normalizační slibotechnu a "jen kritický souběh objektivních okolností" mu zamezil v tom, aby mu líbivé kecy z huby do rukou sestoupit ráčily....
Reaguji ještě jednou. Dost mi vadí, že téma výstavby silnic a dálnic v režii ŘSD je zde dehonestována bez znalosti faktů. Tím je znevažována práce stovek lidí , kteří se na tom podílejí. Ano jde to pomalu, ale jde to. Vždy to může jít lépe, zkuste si vy všichni kritici prostudovat aplikaci na stránkách ŘSD, kde je jasně sepsáno
co se postavilo a kdy, co se staví a do kdy to bude, co se stavět bude a do kdy a co je v přípravě.
No a na závěr : zjistěte si za kolik se stavěl km za ODS a za kolik se staví dnes.
Copak autobusová zastávka. Na Kubě mají na dálnici i železniční přejezd se šraňkama.
Jinak na D7 jsou některé nájezdy úplně bez připojovacího pruhu a najíždí se přes stopku.
Dálnice D1 mezi Prahou a Brnem. Potřebuje kompletně modernizovat. To by se dalo stihnout do roku 2020. Dálnice D35 by měla spojit Hradec Králové s Olomoucí. Tahle severní trasa mezi Čechami a Moravou by měla hodně ulehčit přetížené „dé jedničce“.
Dálnice D52 konečně propojí Brno a Vídeň přes Mikulov. Dálnice D6 vyřeší možná nejbolestivější problém – spojení mezi Prahou, Karlovými Vary, Chebem a severní částí Bavorska.
Dálnice D49 nás spojí s další částí Slovenska. Povede od Hulína do Púchova. Východní Moravě pomůže dálnice D55 z Břeclavi do Otrokovic.
V roce 2035 už dávno musí naše dálniční síť vypadat tak, jak ukazuje mapka.
VŠECHNO ZŮSTALO JEN VE FÁZI KYNUTÍ KOBLIHOVÉHO TĚSTA.
-----------
Dálnici roku 2035 si pochopitelně nemůžeme představovat jako dnešní „dé jedničku“. Moderní dálnice se budou podobat počítačovým hrám. Budou komunikovat s řidičem a předvídat. Doporučovat tu správnou rychlost, spočítají, kde podle stavu nádrže natankovat a za kolik, upozorní na kolony nebo námrazu za nejbližším horizontem, vyberou aktuálně nejvhodnější místa k odbočení do cílové destinace. Když budete mít zpoždění a budete si to přát, dálnice sama upozorní vaši rodinu nebo hotel, kde máte rezervované ubytování, že jste se zdrželi. Při poruše auta dostane automaticky zprávu vaše asistenční služba a může vyrazit.
-------------
Z předvolební knihy O čem sním, když náhodou spím, A.Babiš
poslední úsek D1 přerov/říkovice měl být zahájen 2010 a dokončen 2013 (a i to už byl kolikrát posunutý) ...tedy v době, kdy babiš ještě na to těsto ani nekoupil mouku. Kdyby ministři Dopravy za ODS a lidovce dělali to, co měli, bylo všechno dávno postavené už před babišem.
Vám se divím pane Zieglere, to že jste si v Budějcích odstřelili velice potřebný severní obchvat na neurčito / nevěřím, že to bude do uvedeného 2027/ , tak za to nemůže tato vláda, ale konkrétní lidé.
Miluju tohle sebemrskačství. Že u nás je zoufale řídká dálniční síť, že se staví pomalu, o tom žádná. Legislativní základ tomuhle stavu ale rozhodně nedal Babiš. V každém případě, vy jste moc po světě nepocestoval. Zastávka na dálnici? Protina. Co takhle křižovatka se semafory, nebo vjezd na dálnici bez připojovacího pruhu. Kdybyste viděl, co všechno leckde označují za dálnici, vůbec by vás nenapadlo těch našich pár blbin zmiňovat.
Legislativní základ? Takže odpovědný je ten, kdo tomu dal legislativní základ, ne ten, který ho za 8 let nenovelizoval?
Prostě se nám to dálniční budování (a nejen to) daří. Jistě i proto, že náš stát je velmi velkorysý například v restitucích a raději přidá, než by vzbudil byť jen zdání nespravedlnosti. Zkrátka je vidět, že nám Boží požehnání nechybí. Radost žít v takové zemi!
no hlavně náš stát je neschopnýa to na to (ne)majitel měl 8 let a vše se akorát zhoršilo...jestli takhle (ne)řídí (ne)své firmy...
Plácáte.
1. Veškerou výstavbu zasekl Vít Bárta, který zarazil přípravu dálnic na několik let
2. Takže ministři dopravy po roce 2013 začínali od nuly.
3. Vše rozpohyboval až ministr Ťok, díky mu za to.
4. Na portále ŘSD je pěkně zpracován plán výstavby a časový harmonogram jednotlivých staveb ̈
5. Jediné v čem máte pravdu, že se to vleče. Ale zákony máme takové jaké jsou.
A otázka co si myslíte na nedokončený dálniční okruh Prahy ? A myslíte, že by to Hřiboisti postavili rychleji a lépe?
Za 8 let ANO se s legislativou neudělalo v podstatě nic.