- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, nyní jsou většinou levnější zejména proto, že dopravu realizují nelegální dopravci. O tom je celý příběh.... Až stát začne učině vymáhat právo, stejné pro všechny dopravce, tak se podmínky na trhu srovnají. Například v Bratislavě jim soud zakázal činnost právě z důvodu nekalé konkurence.
Nebuďte rozmazlenej a používejte koloběžku (když nemůžete na nohy tak tu elektrickou), pak nemáte problém s cenou
To je fakt. Já si jednu vloni koupil, ale teď jsem chabrus na koleno a ona ta jída na koloběžce je dost "záhul". Ale, doufám, že s novým kolenem ji ještě dlouho budu prohánět. To koloběžku, samozřejmě.
Já mám s aplikací UBER docela špatnou zkušenost. Navigaci nemám. Trefil jsem dřív podle mapy, trefím i teď. A pro orientaci v neznámém městě používám navigaci Google Maps v telefonu, které "šlapou" docela dobře.
Sjednal jsem si vyšetření v Berouně. tam, samozřejmě, trefí z Prahy každé nemehlo. Ale ta nemocnice je dost bokem a tak jsem zadal její polohu do Google Maps.
Ale, jakmile jsem chtěl spustit navigaci, tak mi tam, naprosto agresivně, skočila obrazovka UBER a tak jsem se v Berouně nakonec musel zeptat. Ale ani to nebylo tak těžké. Není růže bez trní.
Ale rozdílné ceny v různých dobách jsou jednou za základních obchodních praktik UBERu. Všeobecně známých. A uváděných v obchodních podmínkách, které jste si spolu s aplikací stáhl. (Prostě zákon nabídky a poptávky.) Já to považuji za správnou taktiku.
Pokud jste byl překvapen, nadávat můžete jen sobě.
Je zajímavé, jak se lidé snaží jakoukoliv nejasnost svádět na druhé.
Souhlas. Cena by vždy měla být přímo úměrná zájmu. Čím větší zájem, tím větší cena. Třeba i o několik set procent.