- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V době, kdy nad tím přemýšleli, šlo hlavně o telefonování, dnes by šlo spíš právě o GPRS a UMTS, a tedy připojení na net tou starší technologií, nebo wifi do souprav metra a tedy připojení tou novější.
Já mám telefon bez wifi, net používám, ale přes GPRS/EDGE, v tramvaji je téměř všude signál dobrý, horší je to ve vlaku nebo v autě (jako spolujezdec).
Tak by to mohla být docela slušná náhrada internetových kaváren.prostě si sedneš do tramvaje, otevřej notebook a jezdíš a jezdíš,,,tam a zpátky třeba celej den...Eště by to chtělo doplnit elektrický zástrčky, baterka vydrží sotva pár hodin...
.. v prostředcích veřejné dopravy bych zavedl pokuty pro křiklouny. Nedávno jsme jel v tramvaji, kde nějaká obezita středního věku řvala do telefonu tak, že by jí na druhém konci bylo slyšet, i kdyby operátorovi mezitím spadla síť.
Ono je možná na zvážení, zda nezakázat telefonování (nikoli používání telefonu) v MHD zcela, kromě zrakově postižených.
nic nikam pokládat nebude. To je na operátorech, kteří ovšem o něco takového nestojí. Zaneřádění tunelů mobilním signálem je příliš drahá sranda. Pokud by byl signál v tunelech, tak by tam lidé nejen surfovali po netu, ale pochopitelně i volali. Pro většinu normálních cestujících je krajně nepříjemné když jim někdo řve za zády do ucha ve snaze překřičet hluk soupravy.