Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Na to je jen jediná odpověď: http://www.unicreditbank.cz

Mimochodem, pán je nějakej zabržděnej, ne? Vkládat peníze na pobočce? To zamrzl někde v 90. letech minulého století? To je ale tukan... Respektive ne on, ale jeho "banka". A ke všemu je odkázán jen na bankomaty té jeho banky? No trapárna... Tak teď bude platit za ty samé nesmysly nějaké zastaralé velké bance? (Kterápak to asi bude, že?) Nesmyslnej článek zřejmě zaplacenej Spořitelnou případně nějakým podobným zoufalým bankovním ústavem, kterej už pochopil, že jde definitivně ke dnu, tak jen kope kolem sebe.

1 0
možnosti
Foto

Vy jste tedy totální duševní gigant. Píšete o tom, že článek je zaplacen nějakou bankou a přitom první řádek vašeho příspěvku je reklama jedné konkrétní banky. A pokud si neuvědomujete, jak si protiřečíte, tak snad radši ani nic nepište. 

---------------

Můžete mi poradit jak jinak u FIO banky vložit hotovost, když ne na pobočce? Zřejmě jsem opravdu zamrzl v minulém století a vaší inteligenční úrovně nedosahuji. Sorry.

1 1
možnosti
MP

Já jsem léta u FioBanky a jsem spokojena. Všechny příjmy mi jdou na účet, hotovost nevkládám prakticky nikdy, protože ji od nikoho nedostávám. Jsme u FioBanky dokonce jako rodina a pěkně si přehazujeme peníze online, když někomu chybí na zaplacení čehosi. Takže zadarmo a v pohodě. Každý si holt musí vybrat banku na míru a musí počítat s tím , že ty přepážkové operace něco stojí. To si stěžujete akorát na vlastní ....ehm .....

2 0
možnosti
AP

Vazeny pane. Rika se tomu brecet na spatnem hrobe. Nevím co lezete do takové banky, když potřebujete řešit takové peněžní operace. Fio banka pro takové služby není koncipovana a bylo to jasne od samého počátku.

4 0
možnosti
ZK

Dobrý den, velice nás mrzízkušenost pisatele a je nám líto způsobených komplikací. Stejně jako serozrůstá počet našich klientů, rozrůstá se i počet našich poboček, počet našichkolegů na nich i portfolio našich produktů a služeb. Snažíme se neustále přicházets vylepšeními, které by našim klientům pomohli a zjednodušili nakládání sjejich penězi. Uvědomujeme si však, že některé pobočky bývají pravidelně velmivytížené, zvláště co se týká pokladen. Proto aktuálně řešíme, jak vylepšithotovostní operace na pobočkách, abychom zkrátili čekání našich klientů. Vúvahu přichází několik možností, jedním z řešení je i možnost dvou pokladen naněkterých exponovaných pobočkách. O řešení této situace budeme klientyinformovat na našem webu.

Zdeněk Kovář, Fio banka

0 0
možnosti
ZH

Přitom stačí pořídit bankomaty do kterých se dá vložit hotovost, protože by jste byly asi u nás první, jistě by je (za poplatek) používali i klienti bank jiných. já teda určitě.:-)

0 0
možnosti
VK

Já jsem spokojen. Já tam ale prachy nenosím.;-)

1 0
možnosti
JF

J22a23n 34F41r92o53l54í97k

28. 7. 2015 12:16

My co si umíme založit účet jinde "naštěstí" nemusíme mít původní účet do foroty. :-PNízkonákladová banka prostě žádný komfort osobního styku neposkytuje. No běžte k pokladně ČSOB nebo KB. Pro vklad a výběr hotovosti tam mají pořadník a běžně jsem čekal i půl hoďky (o parkování nemluvě).

2 0
možnosti
VK

pravdu díte. Je to jako nízkonákladovka u letadel. účel splněn, bezpečně, nižší komfort.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.