- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proto nakupuji tam, kde jsem člověkem
Třeba mají z 5.5 miliard obratu zisk jen 5.7 milionů právě proto, že dávají 400 milionů na výhry. :-)
Ale máte pravdu. I já tu reklamu zaregistroval na mailu. Rozklikl a bez přemýšlení zavřel. Čili už jen za vaši všímavost zasloužíte karmu. Byť tedy tato reklama by mne nezaujala, ani kdyby byla pravdivá.
Vy i všichni diskutující mějte příjemný večer.
Připomíná mi to kampaň významného světového producenta SW pro správu dat (rok 1995). Protože to byl docela specializovaný SW a cena základní verze byla tenkrát asi 35 tisíc Kč, potenciálních zákazníků moc nebylo. Udělali direct mail na manažery TOP 100 českých firem a rozeslali jim instalační CD s dopisem, kde je informovali, že dostávají dárek v hodnotě 3,5 milionu korun. Svým způsobem to byla pravda, protože to byl sice pořád jeden a ten samý SW, ale bylo k němu 100 jazykových sad. Takže to bylo vlastně 100 verzí, které kdyby si měli koupit po jedné, skutečně by za ně mohli zaplatit 3,5 milionu.
Tenkrát se to moc nechytlo...
Asi na to ušetří právě zrušenou prodejnou u zastávky Labe v Modřanech...
Každou věc je potřeba dočíst až do konce. V tomto případě se nezastavit u 20.000, ale přečíst si i to, co je bezprostředně pod tou číslovkou. Celé to je "vyhrajte až 20.000 krát 20.000 nebo Teta poukázky" (tedy, peníze nebo poukázky) a o hodnotě Teta poukázek v reklamě nic není, ale řekl bych, že to bude tak 3x 5x 20.000 a zbytek v kupóny na 10% slevy, nebo něco takového a znění reklamy tomu neodporuje.
Nesouhlasím. Podívejte se na ten letáček s vánočním stromkem. Jednoznačně tučně 20000x20000. Pod tím drobně, nebo.... A i kdybych přistoupil na to, že je to 20000x300 Kč, tak je to celkem 6 mega. A na to hospodářské výsledky nemají.