Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
_

_muffin_

29. 10. 2011 3:16
hm

Me se zda ze nekterym blogerum tady snad Jancura plati za to, aby pomlouvali ceske drahy

0 0
možnosti
CKJ

Chytrý kluk Joey

28. 10. 2011 20:06
Fiktivní rozhovor novináře s osvíceným mluvčím ČD

Vaše vlaky jsou špinavé! "Ano, ale na trati Horní Lhota - Dolní Lhota jsou naše vlaky čisté a vonící". Vaše vlaky jsou rozvrzané, nespolehlivé a mají věčně zpoždění. "Ano, ale na trati Horní Lhota - Dolní Lhota jsou naše vlaky spolehlivé a jezdí na čas". Vaše vlaky nemají možnost připojení internetu! "Ano, ale na trati Horní Lhota - Dolní Lhota internet máme a také stewardky". Ale trať z Horní Lhoty do Dolní Lhoty je jen ze mnoha stovek tratí a vy se tady chlubíte jednou tratí!? "Ano, ale trať z Horní Lhoty do Dolní Lhoty je pro nás nejdůležitější, ty ostatní nás naprosto nezajímají, jezdí tam jen takoví obyčejní, ošuntělí, nezajímaví a podivní lidé, stejně ty tratě v nejbližší době zrušíme, brouku"

0 0
možnosti
K

krllo1

26. 10. 2011 21:08
Já bych tak neglorifikoval soukromé podnikání !!

Stačí se podívat na kartel telekomunikačních firem či na benzínky apod.!

0 0
možnosti
PP

ippokorny

26. 10. 2011 14:53
České dráhy jsou a.s., ne s.p

tedy ne státní podnik, jako třeba pošta. Ale stát v nich má většinu, jako má většinu v ČEZ, kde si hrají na velké manažéry, ale jde o státní úředníky. Tedy ano, stát může na valné hromadě neco prosadit, P.P:

0 0
možnosti
P

patolok

26. 10. 2011 13:42
jste blábol, člověče

takže...

1) ČD koupily ve stejnou dobu, od stejného prodejce tytéž vagóny jako RJ. ČD je mají také registrované na rakouskou značku, čili problém nejspíš bude ve Drážním úřadě bez příspěvku ČD. ČD jsou navíc státní podnik, vázaný určitými postupy, což je legislativní nevýhoda.

2) Ve stejném odstavci píšete "ČD hned zahájily boj kvalitou..." a "aby zlikvidovaly potenciální konkurenci a zakonzervovaly tak svůj smradlavý, špinavý, nespolehlivý a pomalý monopol". Sám si protiřečíte.

3) Hned další odstavec: "ČD jsou přeci státní podnik, tak někdo prostě může dát příkaz a zastavit to." Nalistujte si §191 ObchZ a popřemýšlejte kdo a komu by ten příkaz dal. Ať si o ČD myslíte cokoli, to nejhorší, co je může potkat, je opakovaná politická výměna managementu.

4) Pan Jančura a hejtmani - v roce 2009 je označoval za hloupé a chtěl se soudit. Pokud jste se v neděli díval na Otázky Václava Moravce, viděl jste, jak přítomní jednoznačně fandí RJ.

1 0
možnosti
L

lokutus

26. 10. 2011 13:52
Re: jste blábol, člověče

1. Chudáci ČD. Oni mají takovou strašnou nevýhodu oproti soukromníkovi... Tak snad jedině dobře, že mají alespoň těch pár ušmudlaných pár desítek miliard, když už jsou tak ošklivě legislativně znevýhodněni.

2. Jistě, kvalitu nasadili na konkrétní trati, a jen kvůli RegioJetu. Všude jinde (a do té doby i na této trati) je to jen komunistický zakonzervovaný, špinavý, smradlavý a pomalý monopol. A pokud se jim podaří zlikvidovat RegioJet, tak bude zase i tam.

3. Souhlas. Tohle se musí vyřešit rozpuštěním ČD a zrušením dotací.

0 0
možnosti
PK

pavel kula

26. 10. 2011 12:38
Přesně tak, Tomáši

ČD by měly dostat pokutu za zneužívání dotací. Evidentně je nepotřebovaly, když nyní mohou razantně snížit ceny bez toho, aby snižovaly platy nebo propouštěly. Druhá věc je, že příští rok budou chtít dotace zvýšit, aby mohly dále  vést tento "konkurenční" boj. ;-(

0 0
možnosti
B

basata

26. 10. 2011 12:31
ČD,socialistická Havaj...

Správně je ,České dráhy kopou za naše peníze proti nám!

0 0
možnosti
N

nenovak

26. 10. 2011 12:20
Pokud je nadpis v pořádku, pak nevím, proč se autor

rozčiluje. České dráhy mají kopat za zájmy svých vlastníků tedy nás občanů, co se Vám nelíbí?

0 0
možnosti
L

lokutus

26. 10. 2011 13:41
Re: Pokud je nadpis v pořádku, pak nevím, proč se autor

My občané o to nestojíme.

0 0
možnosti
MM

myskamiki

26. 10. 2011 9:02
jel

jsem minuly tyden do Prahy s Regiojetem a zpet Pernerem CD - asi jako jet v aute a na korbe. Servis se neda absolutne srovnat, vozy taktez a to pomlcim o nakupu pres net, kdy u CD to je naprosta tragedie.

A to rikaji vsichni, kteri uz tuto trat absoluvovali, takze kdyby Regiojet nasadil vice vlaku a vozu, tak to na teto trati muzou CD s rychlikama do tydne zabalit.... aspon jim zbydou penize na udajnou modernizaci vozoveho parku, kdy za 20 let nebyly schopni na hlavni rychlikovou trat obstarat solidni vozy a misto toho mame Pendolino, ktere z venku vypada jakoze moderne, ale uvnitr rozestupy sedacek jak v Karose, sedadla nepohodlna a cele to je drahe jako prase Rv

0 0
možnosti
B

bebíčko

26. 10. 2011 15:46
Re: jel

?

0 0
možnosti
PH

petrph

26. 10. 2011 8:44
to je jako by jste se ptal

Proč  ČEZ neprodává lidem  elektřinu zalevno,v  podstatě za výrobní cenu,když 80%jeho akcií ještě vlastní stát,čili je taky skoro státní. Odpověď je stejná, tyto podniky sice mají jako vlastníka stát,ale jinak jsou tu naprosto samostatné právní subjekty, navíc řízené (a pozor) najmutým (a draze placeným ) managementem,který má jediný (měřitelný cíl-maximální zisk.  Jinak bychom se vraceli k dobám bolševika kdy jsme si stěžovali že všechny podniky jsou státní,řídí je státem dosazení neodborní ředitelé,pořád není to či ono,vyrábí se pomalu,nekvalitní, atd..

Tedy,řeklo by se že i nyní jezdí ČD pomalu,nekvalitně, vlaky jsou špinavé,jsou drahé atd - ale to je proto že dosud neměl žádnou konkurenci, čili management ČD volil -i z hlediska podnikatele tu nejefektivnější cestu pro maximalizaci zisku, nízké náklady, vysoké ceny.

Mimochodem, a né že by se Jančura nechoval jinak-stačí se podívat na ty jeho busové linky odkud už vyhnal konkurenci, ceny opět stoupají do výše,kvalita pomalu zaostává

0 0
možnosti
M

Míra4.1

26. 10. 2011 9:42
Re: to je jako by jste se ptal

ČD a jeden cíl - maximální zisk??? Vy jste sem spadl z Marsu? Hlavní cíl managementu je dojit ze státu miliardové dotace a zachovat tam těm desetitisícům duškovců socialismus.;-€

0 0
možnosti