- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Me se zda ze nekterym blogerum tady snad Jancura plati za to, aby pomlouvali ceske drahy
Vaše vlaky jsou špinavé! "Ano, ale na trati Horní Lhota - Dolní Lhota jsou naše vlaky čisté a vonící". Vaše vlaky jsou rozvrzané, nespolehlivé a mají věčně zpoždění. "Ano, ale na trati Horní Lhota - Dolní Lhota jsou naše vlaky spolehlivé a jezdí na čas". Vaše vlaky nemají možnost připojení internetu! "Ano, ale na trati Horní Lhota - Dolní Lhota internet máme a také stewardky". Ale trať z Horní Lhoty do Dolní Lhoty je jen ze mnoha stovek tratí a vy se tady chlubíte jednou tratí!? "Ano, ale trať z Horní Lhoty do Dolní Lhoty je pro nás nejdůležitější, ty ostatní nás naprosto nezajímají, jezdí tam jen takoví obyčejní, ošuntělí, nezajímaví a podivní lidé, stejně ty tratě v nejbližší době zrušíme, brouku"
Stačí se podívat na kartel telekomunikačních firem či na benzínky apod.!
tedy ne státní podnik, jako třeba pošta. Ale stát v nich má většinu, jako má většinu v ČEZ, kde si hrají na velké manažéry, ale jde o státní úředníky. Tedy ano, stát může na valné hromadě neco prosadit, P.P:
takže...
1) ČD koupily ve stejnou dobu, od stejného prodejce tytéž vagóny jako RJ. ČD je mají také registrované na rakouskou značku, čili problém nejspíš bude ve Drážním úřadě bez příspěvku ČD. ČD jsou navíc státní podnik, vázaný určitými postupy, což je legislativní nevýhoda.
2) Ve stejném odstavci píšete "ČD hned zahájily boj kvalitou..." a "aby zlikvidovaly potenciální konkurenci a zakonzervovaly tak svůj smradlavý, špinavý, nespolehlivý a pomalý monopol". Sám si protiřečíte.
3) Hned další odstavec: "ČD jsou přeci státní podnik, tak někdo prostě může dát příkaz a zastavit to." Nalistujte si §191 ObchZ a popřemýšlejte kdo a komu by ten příkaz dal. Ať si o ČD myslíte cokoli, to nejhorší, co je může potkat, je opakovaná politická výměna managementu.
4) Pan Jančura a hejtmani - v roce 2009 je označoval za hloupé a chtěl se soudit. Pokud jste se v neděli díval na Otázky Václava Moravce, viděl jste, jak přítomní jednoznačně fandí RJ.
1. Chudáci ČD. Oni mají takovou strašnou nevýhodu oproti soukromníkovi... Tak snad jedině dobře, že mají alespoň těch pár ušmudlaných pár desítek miliard, když už jsou tak ošklivě legislativně znevýhodněni.
2. Jistě, kvalitu nasadili na konkrétní trati, a jen kvůli RegioJetu. Všude jinde (a do té doby i na této trati) je to jen komunistický zakonzervovaný, špinavý, smradlavý a pomalý monopol. A pokud se jim podaří zlikvidovat RegioJet, tak bude zase i tam.
3. Souhlas. Tohle se musí vyřešit rozpuštěním ČD a zrušením dotací.
ČD by měly dostat pokutu za zneužívání dotací. Evidentně je nepotřebovaly, když nyní mohou razantně snížit ceny bez toho, aby snižovaly platy nebo propouštěly. Druhá věc je, že příští rok budou chtít dotace zvýšit, aby mohly dále vést tento "konkurenční" boj.
Správně je ,České dráhy kopou za naše peníze proti nám!
rozčiluje. České dráhy mají kopat za zájmy svých vlastníků tedy nás občanů, co se Vám nelíbí?
My občané o to nestojíme.
jsem minuly tyden do Prahy s Regiojetem a zpet Pernerem CD - asi jako jet v aute a na korbe. Servis se neda absolutne srovnat, vozy taktez a to pomlcim o nakupu pres net, kdy u CD to je naprosta tragedie.
A to rikaji vsichni, kteri uz tuto trat absoluvovali, takze kdyby Regiojet nasadil vice vlaku a vozu, tak to na teto trati muzou CD s rychlikama do tydne zabalit.... aspon jim zbydou penize na udajnou modernizaci vozoveho parku, kdy za 20 let nebyly schopni na hlavni rychlikovou trat obstarat solidni vozy a misto toho mame Pendolino, ktere z venku vypada jakoze moderne, ale uvnitr rozestupy sedacek jak v Karose, sedadla nepohodlna a cele to je drahe jako prase
Proč ČEZ neprodává lidem elektřinu zalevno,v podstatě za výrobní cenu,když 80%jeho akcií ještě vlastní stát,čili je taky skoro státní. Odpověď je stejná, tyto podniky sice mají jako vlastníka stát,ale jinak jsou tu naprosto samostatné právní subjekty, navíc řízené (a pozor) najmutým (a draze placeným ) managementem,který má jediný (měřitelný cíl-maximální zisk. Jinak bychom se vraceli k dobám bolševika kdy jsme si stěžovali že všechny podniky jsou státní,řídí je státem dosazení neodborní ředitelé,pořád není to či ono,vyrábí se pomalu,nekvalitní, atd..
Tedy,řeklo by se že i nyní jezdí ČD pomalu,nekvalitně, vlaky jsou špinavé,jsou drahé atd - ale to je proto že dosud neměl žádnou konkurenci, čili management ČD volil -i z hlediska podnikatele tu nejefektivnější cestu pro maximalizaci zisku, nízké náklady, vysoké ceny.
Mimochodem, a né že by se Jančura nechoval jinak-stačí se podívat na ty jeho busové linky odkud už vyhnal konkurenci, ceny opět stoupají do výše,kvalita pomalu zaostává
ČD a jeden cíl - maximální zisk??? Vy jste sem spadl z Marsu? Hlavní cíl managementu je dojit ze státu miliardové dotace a zachovat tam těm desetitisícům duškovců socialismus.