- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Noři se zhlédli v elektromotorech.Že bychom byli chytřejší ?
Noři už rychle dávají od elektromobilů ruce pryč. Veškerou podporu zrušili a prodeje elektromobilů v Norsku klesly o řád až dva.
Prebirate chybu clanku. Passat rozhodne neni zadny vrcholovy model. Je normalni stredni trida. Vrcholovymi modely jsou Phaeton nebo Arteon. Aby mne nekdo nenapadl ze to uz jsou luxusni vozy, nejsou. Luxusni od VW jsou Bentley nebo Bugatti.
No ono ten optimismus nesmí být tak bezbřehý. Mraky toho za poslední měsíce vyrobeného stojí na parkovištích typu Milovice. Závod MB už sakra silně brzdí výrobu, protože už ta vyrobená neprodaná auta není kam rvát. Passat za karoq a Atecu také není zrovna do plusu.
Takže skepse nikoli, optimismus a samozřejmě pochvalu za VW ano, ale pohled přes takto růžové brýle už je podle mne poněkud nevyvážený.
Ta "neprodaná" auta jsou ve skutečnosti dávno prodaná. Bohužel tam stojí proto, že podle nové legislativy musí výrobci homologovat každou modifikaci základního modelu, což je v situaci, že si zákazník může nakonfigurovat prakticky cokoliv a skoro každé auto je originál, je docela zdlouhavý proces. Takže jde o auta, která čekají na homologaci a svého netrpělivého kupce už dávno mají.
Jj, komunisti a dnešní odboráři žijí ze strašení ostatně nejen oni, ono se vůbec dělá čert z věcí co jsou normální a ti co tomu věří jsou buď líný myslet, nebo ....
Karma...
Posoudit v čem je budoucnost nedokážu, jen je jasné, že ve spalovacích motorech ne. Na ostatní mám stejný názor, včetně toho, že si myslím, že bez podpory německého vlastníka by Škoda nebyla dneska, tam kde je. Děkuji taky za optimistický pohled do budoucna, kterých je všude jako šafránu a přeji hezký den
Nezatracujte spalovací motory, ještě dlouho se bez nich neobejdeme. Souhlasím s panem Flaškou, že dohledná budoucnost je v hybridech. Co bude dál, je ještě příliš daleko, a ve hře je více technologií. Od vodíkových palivových článků až po chytré silnice pracující na principu lineárního elektromotoru či bezkontaktního dobíjení.