- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možné to asi je, to by se autor blogu nesnažil své trable zveřejnit. Ale já jsem u Vodafone (dříve Oskar) prakticky od jeho vstupu na trh operátorů a nikdy jsem neměl problém, který by nebyl relativně rychle řešitelný. Mám poslední tři roky firemní tarif, převedl jsem si celou ( skoro celou) rodinu pod sebe a funguje mi všechno. Navíc mám velice slušného "obchodníka" u Vodafone v Mostě a spolupráce při změnách je vynikající. Ale nechci tím zlehčovat autora blogu. Jen jsem chtěl naznačit, že to může být i v lidech v dané lokalitě. Nicméně, přeji pevné nervy a úspěch.
Hned jak prisel Oskar, tak jsem zajasal- skvela ochota, komunikace, pratelske jednani a vyborne sluzby.
Pak prisel Vodafone a je to bída:-(
Dříve jsem pracoval dva roky na infolince u konkurence, veškerá energie jde hlavně do prodeje, spousta těch lidi nedokázala technicky vubec pomoci. A tak je to bohužel všude, kašlat na zákazníka, hlavně mu něco strčte.
S tímto operátorem jsem měl před pár lety taky velké problémy. Aktivoval jsem tarif, kdy pro 3 mnou zvolená čísla bylo volání bezplatné. Po měsíci mi přišla faktura, kde byly hovory zpoplatněny. Nepomohlo nic - infolinka, návštěva obchodu.....
Tož jsem napsal ředitelce Vodafonu. Za týden mi přišla klíčenka jako omluva a vše se dalo do pořádku. Podle nich také "chyba v systému".
Mně Vodafone k mému účtu "přilepil" cizí číslo s tarifem (vodafonní slečna v OC Černý Most nezavřela můj účet, když jsem s ní řešil nějakou banalitu, a přidala k němu novou simku s tarifem paní, která stála ve frontě za mnou). Vodafonu trvalo necelé dva roky, než se jim podařilo cizí simku od mého účtu odpárat ... Ono odpárávání bylo provázeno nesčetným voláním na jejich hotline (*77 - tuhle sekvenci do smrti nezapomenu), četnými návštěvami jejich stánků a prodejen, omluvných dopisů z jejich strany, provázených různými slevami a bonusy včetně telefonu Huawei zdarma ...
Moje zkušenost je taková, že jsem k Vodafonu převáděl cca 5 čísel a převedlo se pouze jedno, jelikož se všechny čísla snažili převést pod jedním ČVOPem a chybu házeli na druhého operátora, že u nich to proběhlo bez problémů...