Diskuse
Was ist das, Adidas?
Děkujeme za pochopení.
aht4pha
To není věc výrobce
Každopádně tenhle postup je běžný ve všech českých prodejnách sportovního i ostatního zboží. Běžná praxe prodejců je že nakupují značkové originální oblečení přímo z vietnamu nebo číny za pár dolarů. Prodávají za x násobek a místo řešení reklamací absolutně vše zamítají. Ale pokud si dupnete, případně se pustíte do sporu přes soudního znalce nemá prodejce šanci. Vsadím se o co chcete že stejný problém by byl u pumy, rbk, nike, umbro... Já už na nohy dávám jen adidas a ecco. Je pravda že ady už nejsou držáky jako v 90. letech, ale když vydrží půl roku pak už 4 dají v pohodě. Škoda že také nehrajete fotbal jako já, to by jste si teprve užil reklamací. Dnešní kopačky ať už za 1000 nebo za 5000 vydrží plus mínus 4 zápasy, takže je prodejce má po 3 týdnech umyté zpět v obchodě :D
jirkasokolik
Tři proužky pro teploušky ...
Já nosím odjakživa "rýbůčky" nebo "najky"
S Adydaskama bych nešel ani vynest koš se smetím ...
Pej-ťa
Re: Tři proužky pro teploušky ...
Tak to jsi fakt dost vostrej týpek..
kikulita
Ajaj,
tak přeju pevné nervy v dalším boji s větrnými mlýny...
Montu
sportovni veci kupuji zasadne pres Sportsdirect
Zarazila me cena, kterou jste byl ochotny za pantofle dat. Troufl bych se vsadit, ze na http://www.sportsdirect.com byste je poridil levneji. A i reklmace na dalku v Britanii funguje naprosto skvele. Takze ja mam jasno, nakupuji jenom tam a nase predrazene obchody vesele ignoruji.
Pej-ťa
Re: sportovni veci kupuji zasadne pres Sportsdirect
Teď bych ty prachy už nedal..
meyla
Reklamace? Jen do nich...
Vaše reklamace je ukázkovým příkladem roho, jak uboze funguje celý náš maloobchod. Mezinárodní firmy řeší reklamace různě, věřte nevěřte, je to ale jenom o lidech a o etice (mluvím o těch firmách, které tu mají zastoupení). Nevím, zda jste koupil obuv ve značkovém obchodu nebo u dealera typu „boty, koně, klíče…“. Vsadil bych se (ale nemusím mít pravdu), že to bylo u toho druhého. A v tom je podle mne zakopaný pes. Jdu-li nakupovat v Rakousku, Německu nebo v Anglii, setkám se s pozitivním přístupem, jako praktikují u nás (příkladů by mohlo být mnoho, např. Marks & Spencer). Obrovský rozdíl je viditelný, pokud se dostanu do prodejny shora popsaného dealera – ceny neodpovídající hodnotě (Angličané tomu říkají „silly price“), neochotná a neusmívající se obsluha, malý sortiment apod. V těchto případech vždy volím nohama. Nebo internetovým nákupním portálem. Náš maloobchod se nepoučí, pokud nedostane za uši. Přeji vám úspěch a jistě by bylo zajímavé napsat, jak jste nakonec u Adidasu dopadl…