- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ma zkusenost se zubari je z 66% opacna. Po zkusenosti podobne te zde popsane jsem se prihlasil ke skutecnemu zubari a jiz pri prvni navsteve jsem byl varovan kvuli pozdnimu prichodu. Pry pokud prijdu podruhe pozde, budu muset zaplatit pokutu. To jsem si samozrejme nikdy vic nedovolil. Ostatni taky ne, tudiz byla cekaci doba vzdy nulova. Kdyz se tento zubar odstehoval temer na druhy konec republiky, nasel jsem si podobneho, ktery je jeste lepsi a cekaci dobu ani u nej neznam. Jmena ani mesta neprozradim, pouze zemi: v obou pripadech jde o Ceskou republiku.
s největší pravděpodobností nenavštěvujete gynekologa. To je taky "žrádlo" (teď myslím jen pokud jde o to čekání)!
Mně se totéž stávalo pravidelně u bývalého zubaře, a to jsem byla vždy objednaná. Ten pro změnu bral neobjednané přednostně jako akutní, takže jsem několikrát čekala 3-4 hodiny, než přijdu na řadu. Tedy objednaná na 8, do křesla v 11.20, přičemž vlak do práce odjížděl v 11, další 14.30. Když jsem si podruhé musela vzít dovolenou na celý den, nehledě na nepříjemnosti s kolegy, došla mi trpělivost a milého pana doktora jsem opustila. Teď mám skvělou zubařku, u které nikdy nečekám déle než 20 minut. Je to tedy v lékařích a jejich ochotě zorganizovat si pacienty, aby nečekali zbytečně.
pokud se týká organizování čehokoliv , jsou praktičtí lékaři a stomatologové zcela na úrovni pedagogů.
Musíme ještě hodně co dohánět, protože někde v tom Německu se to určitě stává velmi zřídka.. Mám pocit, že alespoň v hlavním městě jsme trochu napřed, poněvadž už se mi drahnou dobu nic podobného nestalo..ale stačí si vzpomenout na "obvoďáka" na okresním městě.. Taky už jsem u něj nebyla několik let
Takhle to asi bude, než pánům doktorům dojde, že oni by byli bez pacientů stejně nahraní jako pacienti bez nich...
Okaqmžitě spinkat!!!
tak ten problém může bejt buď (1) tím, že je příliš pacientů; to by se dalo řešit zvýšením ceny za zákrok, ale tam je to nějak dané zákonem (odvody na zdrav. pojištění apod.) a nebo (2) špatná organizace objednávání; tam nevim, jestli to jde nějak líp, protože ti neobjednaní jsou většinou lidé, které začaly bolet zuby v deset večer a neměli se kdy objednat; rád si od autora článku přečtu ty návrhy řešení..
Autor článku je uražen jeho slabým ohlasem a zhrzen uvedené návrhy právě spálil, zbytek spláchl do záchodu. Zachoval se jen úvodní list: 'Komplexní řešení problematiky plných čekáren. Zpracoval a samojediný vymyslel Petr Fišer.' Vaše škoda...
proč se neobjednáš?
Já se k zubařce objednám a přijdu v objednaný čas, jdu do půl hodinky na řadu a basta.
No, ještě jsem se nějak nenaučil objednávat si bolení zubů.. Jak se to dělá? Díky...
Jsi nespokojen (právem) nemás zádnou moznost ten stav zlepsit a pritom mas opravdu strach,ze ti snad tvá reklamace muze skodit.Myslím ze uz nemuze být nic horsího.
No névim jak to chodí v Germánii, ale já se k zubaři objednám, i v případě akutních obtíží jsem nečekal dýl jak 20 minut. Možná to je ale taky tím že nejsem línej si nějakou korunu připlatit, můj čas je drahej stejně čas mého zubaře.