- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo jednou jedno hospodářství, kde žily různá zvířata. Prase bylo v chlívku, pes v kotci, slepice v ohrádce a tak bych mohl pokračovat. Zvířata byla spokojená, každé mělo svůj malý domov, kde si žila po svém.
Ale pak přišel člověk a otevřel všechny dveře. Zvířata mohla všude bez omezení. A za chvíli se přestala cítit dobře a bezpečně, nic nebylo "jejich".
A stejně tak to dopadne s národy, které si nebudou chránit svoje hranice, vznikne beztvará hmota, kde se nikdo nebude cítit dobře a bezpečně.
Vím, že nedokážu spasit svět a prostě nejsem zodpovědný za rozhodnutí cizích lidí. Napřed budu pomáhat své rodině, pak příbuzným a přátelům, pak Čechům a až pak cizincům, jestli mi ještě zbydou síly nebo peníze.
A nelegální migrace ohrožuje náš způsob života, podívejte se na západ.
Vyzýváte lidi, aby šli na "film", jó návštěvnost by se hodila, není liž
pravda. Abych věděl co je v žumpě, nemusím se v ní brodit, její zápach vypovídá dosti o jejím obsahu. Pro paní "režisérku" však určitě platí latinské přísloví " pecuna non ollet" . Je mi z ní na blí.
Česká televize by se mohla spíš věnovat kvalitnímu a nestrannému zpravodajství, než financování pochybné zábavy a podobných filmů s nízkou návštěvností a sledovatelností.
Mě vlastně naprosto nezajímá, jestli je film o migrantech a jak se k nim staví. Jde o to, že kádrovat lidi výroky typu "je svině, kdo sedí v kině" smrdí totalitními sklony.
Já třeba nesdílím jejich takzvané křesťanské hodnoty, ale několikrát v životě jsem navštívil kostel a zúčastnil se bohoslužeb, abych si sám utvořil názor na to, co se tam uvnitř děje. A jednou nejspíš navštívím i mešitu nebo synagogu, až se naskytne příležitost. A kdyby mi někdo z "mých lidí", tedy agnostiků a ateistů, řekl, že jsem svině, protože jsem si dovolil jít si ty druhé nezávazně vyslechnout, tak ho pošlu někam do jeho vlastního urogenitálního traktu a víc se s ním nebudu bavit. Natož ho volit, pokud je politikem.
Být věřící a přitom se radostně hrnout do pekla .....
A zase ty prchající "maminky s dětmi", kdyby to četl někdo z jiné planety, tak by se rozplakal. Pak se stačí jakýkoliv den podívat na reálné fotografie. Opravdu samá maminka s dětmi, že ?
Je to nelegalni imigrace...tohle spustit, ze kazdy ma narok....tak tady v Evrope budeme zahlceni obrovskymi davy z celeho sveta...jenom v Nigerii zije pres 200 milionu lidi......to by byla katastrofa.........preliti Afriky do Evropy by vedlo k naprostemu prehlceni vseho
Francie, Itálie, Německo i Británie už na vlastní kůži nemile pociťují ono : Zvládneme to !!!
Po roce si naši komunisté bláhově mysleli, že import tehdejší cigánské populace nahradí odsunuté němce.
Po 70 letech zjišťujeme, že se nám to stále nedaří.
vitanim to zacina. A postupnym rozkladem spolecnosti to konci.
- apropos maji polaci taky ve svem state valky gangu s desitkami obeti na zivotech a stovkami zranenych? Pokud maji pocit, ze jim tohle chybi, necht otevrou hranice..
Vyjádření podpory režisérce Agnieszce Holland
pondělí, 25. září 2023
Polská režisérka Agnieszka Holland čelí v posledním měsíci zcela bezprecedentním útokům ze strany polské pravicové vládnoucí strany v čele s ministrem spravedlnosti. Ten její práci označil za novodobou nacistickou propagandu. Tato nechutná kampaň se týká režisérčina posledního filmu Hranice, který byl v Česku podpořen Státním fondem kinematografie a koprodukován Českou televizí, a který byl oceněn na festivalu v Benátkách. V posledních dnech vyústila tato kampaň v osobní výhružky fyzickým násilím vůči režisérce. Situace eskalovala natolik, že si musí při pobytu v Polsku platit ochranku.
Chtěli bychom tímto vyjádřit podporu Agnieszce Holland, jejíž filmová tvorba již po několik dekád vystupuje proti nenávisti, odkrývá kořeny zla ve společnosti a bojuje za ideály humanismu, za mezilidskou empatii a svobodu a otevírá mnohdy bolestivá společenská témata. Jedním z důležitých úkolů kinematografie je svobodně se vyjadřovat ke společenskému dění, a to často kriticky a nepohodlně. Zdá se, že v Polsku začíná značná část politické reprezentace tento společenský dialog odmítat. A co víc, užívá k tomu prostředky, které jsme v demokratické Evropě neviděli již několik desítek let. Není to jen útok na jedince, je to útok na nezávislost kultury a svobodu slova.
Jako ČFTA toto jednání odsuzujeme a považujeme ho za absolutně nepřípustné. Vyzýváme k okamžitému ukončení dehonestační kampaně a urážek na adresu Agnieszky Holland. Je to nebezpečný útok nejen proti její osobě, ale proti svobodnému uměleckému projevu, který je jedním z nosných pilířů evropské kultury a prostředkem společenského dialogu.
I umělci musí domyslet a potom nést následky svých činů, které můžou předvídat.
Režisérství je totiž práce, jako jakákoliv jiná.