- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To mně nevzršuje ze dvou důvodů: Jednak tu už nebudu (stařík )a druhak, když přišly na svět počítače, panikovalo se, že to ubere milionům lidí práci. Počítače dorazily k nám do podniku (Raute-wood, Canada) a místo jedné sekretářky na poloviční úvazek jsme měli dvě na plný úvazek
Možná jsem jenom málo pátral, ale nikde jsem se nedočetl, jakých motorů, resp. vozidel, se to bude týkat. Co vozy policie, záchranky, hasičů? MHD a motorové vlaky? Nákladní vozidla a stavební technika? A co armádní technika?
Mají být bezfosilní. Čehož se snadno dosáhne používáním bezfosilních paliv v normálních motorech.
Předpokládáte, že motory do elektřinou a jinými zdroji poháněných vozů se budou vyrábět samy?
To mate tezke vysvetlovat neco mlademu autorovi blogu, kdyz chlapec sleduje pouze CT a cte Blesk. Kdyby se o to zajimal vice, tak by mu doslo, ze zakaz spalovacich motoru si preji obcane bohatych statu jako Nemecko, Francie, Svycarsko atd. Hlavni cast produkce automobilek jde do techto statu a ne na vychod. Na ZDF nedavno ukazovali, ze jiz dnes je v Nemecku cca 500tis E-aut a zatim kazdy rok pribude cca 100tis novych. V CR je udajne cca 3tis E-aut. Tyto modely se skladaji z baterii a el.motoru, nepotrebuji spoustu komponentu nutnych pro spalovaci motory. Tedy ceske "zlate rucicky" nebudou moci montovat vyfuky a budou nuceny zacit delat neco jineho. Proto se daji pochopit tyto vyplody proti elektromobilite.