- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rád bych touto cestou poděkoval všem čtenářům za to, že věnovali svou pozornost mému článku. Stejně tak děkuji všem těm, kteří vyjádřili svůj názor v diskuzi. Velmi si vašich názorů cením. Bohužel, žalostně nízká karma mého článku svědčí o jediném: geniální myšlenky autora bývají čtenáři častokrát nepochopeny... Přeji vám příjemný zbytek neděle a těším se opět na shledanou. Vzhledem ke svému současnému abnormálnímu pracovnímu vytížení a též z důvodu svého několikatýdenního pracovního pobytu v zahraničí (Budapest) se zde s mými novými postřehy a myšlenkami budete moci setkat zhruba až za dva měsíce, tedy koncem března. Do té doby na shledanou.
Filip Fuchs
Tak je to správné ! Skoro jako chlap, co se přecpal fazolemi, ve společnosti
vypustil plyny a vzdálil se / nejlíp hodně daleko/. Jistě si dá " pohov "i t.zv. paní
Dubenová, ta zase může odjet do Ambergu a pomáhat " synovi doktorovi ".
Jak je vidět, iDnes má značnou samočistící sílu
zaměstnavatel Vám na to odpoví, že pokud se Vám to nelíbí, tak se bez Vaší přítomnosti ve firmě klidně obejde a hledejte si místo v blízkosti domova. Co by ale bylo k zamyšlení je to, že dojíždění je dnes velice finančně nákladná záležitost. Podnikatel si to odepíše z daní jako náklady, ovšem zaměstnanec z často mizerného platu si to platí v plné výši, což z pracovních míst více vzdálených dělá místa nezajímavá a pomalu se vyplatí zůstat doma. Snad by zde bylo k zamyšlení zavést snížení daní z příjmu podle vzdálenosti pracoviště.
Měl to být vtip? Ironický přepis požadavků odborů a ČSSD? Opravdu nevím.
mnoho let. A bylo to jen (sotva) přes půlku Prahy. Nebylo totiž metro. A přecpané nábřeží. A vlastně ze začátku nebyl ani Nuselák (později most KG). Bylo nás na tom takto spousta. A víte, že nikoho nenapadla ta blbost, že by se cesta měla započítat do pracovní doby? Mimochodem: která: ta podle jízdního řádu, nebo skutečná?
To nechci říkat, že můj dědy chodil do práce té půdruhahodiny pěšky. Tedy pokud nebyl sníh - to trvalo o hodinu déle. A dělal 8 hodin včetně sobot.
Já bych byl pro pevnou taxu podle vzdálenosti vzdušnou čarou. Ale jen pro cestu do práce. Cesta z práce je v zájmu zaměstnance, tu ať si hradí sám.
A cizincům by se proplácela vzdálenost vzdušnou čarou do země původu.
-
Ale teď vážně... ono se řekne "blbost", ale když ráno vidím, jak se celý východní břeh Vltavy žene do práce na západní břeh, zatímco celý západní břeh Vltavy se žene do práce na východní břeh (a pod mými okny se jako naschvál míjejí), tak si kolikrát říkám, že by vůbec nebylo od věci nějak zaměstnavatele motivovat, aby upřednostňovali zaměstnance z nejbližšího okolí. Víte, jak by se ulevilo dopravě - a konečně i peněženkám zaměstnanců?
Jste nestydatý blázen Pan Fuchs by mohl být mým synem
Když půjdu do práce pěšky, jsem tam za 4 hodinky. Dojdu tam, dám si pauzu na oběd - na tu mám nárok po tolika odpracovaných hodinách! - otočím se a půjdu zase domů. Mám to za osm, vyděláno, stravenka od zaměstnavatele taky nepřišla nazmar, a svoji poctivě zaslouženou mzdu mi zaměstnavatel rád zaplatí.
Nápad za milion!
Bohužel toho zaměstbnance nikdo nezaměstná a do měsíce je na dlažbě.
Na druhý pohled ... kolik by stála ta hodina na cestě? a hele - že jste si všimli, že platíte instalatérovi či jinému takovému pracovníkovi také čas na cestě k vám a od vás, jednak benzin, jednak čas
každopádně zde tkví odpověď na to, proč jsem odmítla lukrativní nabídku přednášet na VŠ lekci 3 hodin s cestou tam a zpět vcelku 4 hodiny - šichta za tříhodinový plat mi nevoněla
Měla by se započítávat celá doba od chvíle, kdy se člověk probudí. Lidé vstávají přece proto, aby šli do práce, jinak by mohli dál spát.
Původně jsem si myslel, že jste jen lhář a k tomu ještě padlý na hlavu. Teď ale vidím, že na hlavu je vás padlých víc
Nebýt internetu a blogů, tak jednoho ani nenapadne, že tací existují.
jsem také starší žena, co dojíždí do práce víc než hodinu. Dávám karmu.