- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vtipné taky je, když začne "údržba" Samoobsluhy ve "vhodnou" dobu, jak se to stalo třeba v pátek 29. 6. 2012 ve 22 hodin, když lidi odjížděli na dovolenou a potřebovali si aktivovat roaming (zejm. data). Nefungovala ani hlasová samoobsluha.
S tímto článkem naprosto souhlasím. Není to tak jen u Vodafonu, ale bohužel u všech operátorů (když porovnám zkušenosti ostatních). Já tedy ani nemám paušál a platím za služby více, ale než se upsat těmto firmám a očekávat v budoucnu případné problémy a komplikace.......
Já jen doufám, že když už se vynakládaly prostředky daňových poplatníků na zjištění, že "jsou v Česku telekomunikační služby předražené oproti konkurenci" tak se konečně začne něco dít ! Nejspíš jsem ale (opět) jen najivní když doufám ve zlepšení..
máte absurdní nápady, pro firmu je důležitý zisk, nikoliv spokojený potížista
Tak proč tedy Vodafone doposud nepřeválcoval ostatní dva operátory? Asi něco dělají špatně ...
..přesvědči jsem rodinu...ať od oskarů odejdou.....odešli a požádali o převedení čísel.....za odměnu jsme v prvních dvou měsících zaplatili cca 2500 kč za nevyžádané SMS - cena jedné od 60 do 90 peněz za kus.....nezbylo než stopnout všechy SMS od čísel začínajících devítkou....
To bych dal klidně k soudu, ať se to klidně vleče 5 let. nakonec to stejně prohrajou a zacálujou i jízdenky k soudu.
...zkuste využívat jejich služby pro větší firmu - to je teprve mazec...
máme za cca 1500 Kč/měs. neomezené volání, neomezené sms + internet v mobilu. Volání do zahraničí (EU) za 4,5 + DPH na zahraniční číslo, na české číslo je to v rámci tarifu.
Namachrovaní, jsou, to souhlas, ale zas ta cena to vyváží
Mám zkušenosti se všemi třemi našimioperátory a pracovníci Vodafone mají bezkonkurenčně nejhorší chování, ten familiérní kamarádský přístup mi docela dost vadí, už nejsem v pubertě. UO2 jsou obvykle vstřícní, ale na můj vkus zase až příliš strozí a komisní, což ovšem nevadí. T-Mobile je v tomto směru takový zlatý střed. Ani u O2, ani u T-Mobile se mi nestalo, že by něco nechali vyšumnět a vždy volali zpět. U Vodafone zpět nevolali nikdy, zato často i přes zákaz obtěžují nevyžádanými telefonáty s nabídkami.
"U O2 jsou obvykle vstřícní" - Tak to jsem asi před rokem a něco narazila na neobvyklou drzost. SMSkou mi přišlo, že mi na mou žádost změnili tarif. Když jsem se byla zeptat, co je to za blbost, že jsem o žádnou změnu nežádala, tak z nich vypadlo, že jsem nedoložila půl roku po prodloužení smlouvy potvrzení o studiu (při prodloužení jsem doložila ISIC a nikdo mě neupozornil, že za půl roku musím potvrzení doložit znovu!), takže mi automaticky změnili tarif a že mám být ráda, že mi vůbec nějaká SMSka o změně přišla. A že skutečnost, že jsem smlouvu prodlužovala a dokládala ISICa nemají ani v PC ani v tištěné podobě, protože tento typ písemnosti prostě nearchivují! No, sbalila jsem se a odešla právě k Vodafonu a jsem mnohem spokojenější, protože mám mj. velmi výhodný tarif.