- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já v PL už přes 3 roky žiju a s PKP mám možná i horší zkušenosti. Nejhorší je to, že tu neexistuje prakticky jiná možnost cestování. Nádraží jsou i v hl. m. v katastrofálním stavu. Warszawa Centralna připomíná spíše tržnici (stejně tak Katowice, Gdańsk, Wrocław a další). Uvnitř nádražní haly W-wa Wschodnia je přes půl nádraží několikacentimetrová vrstva holubího trusu. A když jsem se ocitnul na nádraží W-wa Zachodnia, myslel jsem si, že jsem někde v Afghánistánu. Pokladní u kas biletowych jsou často drzé. Co se týče jazykové vybavenosti, setkáte se nanejvýš s pokladní, která mluví velmi špatnou angličtinou s takovým tím ruským akcentem. Nedávno se mi také stalo, že v osobáku nebylo WC (prošel jsem celou soupravu). Co dále nechápu jsou neskutečné rozdíly mezi vlaky stejné kvality. Např. z Wa-wy do Zebrzydowic stojí u jednoho EC jízdenka PLN 58,-, o některých až EC okolo PLN 130,-, což vychází dokonce dráž než v ČR. Často se stává, že několik cestujících dostane místenku na stejné místo.
Dík za poznámku. Je fakt, že přes můj vztah k Polsku musím uznat, že v téhle zemi hodně platí "navrch huj, vespod fuj". A jak jsem se dneska dočetl ve Wyborczej, tak Wroclaw tu kulturu dostala! No tě péro! :-)
Tak se držte.
Polské, nebo české dráhy - to vyjde skoro nastejno. To víte státní podnik ! Odborářům jde pouze o místa a platy a nikoliv o kvalitu služeb. Obě dráhy jsou pouze tunelem na státní peníze
privatizace a decentralizace
co myslite jak skvele funguje system kde tabule patri nekomu jinemu nez peron a to nekomu jinemu nez vlak a jeden nema zajem o druheho. mate plny priklad jak skvele rozsekani statniho molocha jen ve jmenu hesel o privatizacich a outsourcingu slouzi lidem