- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ne že bych reagoval na každý výpotek internetových blogoblábolů, ale Zdeněk Fekar překročil snad úplně všechny hranice vkusu a nezastavil se ani před akcí, kterou by už zkušený psychiatr označil za sebepoškozování. A i když vzápětí uklouzl na vlastním plivanci, nezdá se mi dostatečně výchovné to nechat jen tak. Problematiky neznalé surfaře musím předem upozornit na to, o čem ZF smlčel. Pustil se do „nepěkného“ (nepěkného až podpásového) srovnání:
1) reklamního filmu (nejde o spot, ano, stopáž činí přes 3 minuty!) jedné z nejbohatších firem světa NIKE, v níž vystupuje plejáda hráčů fotbalu (sošný Ronaldo i zkoprnělý Homer Simpson- ach ta práva na použití!), záběry prší z několika desítek prostředí se stohlavými (tisícihlavými?) komparsy, postprodukcí za stamiliony a...
2) sponzorského vzkazu SAZKY (stopáž 10 vteřin, prosím) za pár stovek tisíc, nikoli dolarů, ale korun českých. Sponzorské vzkazy mají oproti reklamě navíc řadu omezení. To mediální expert Fekar jistě ví.
Zasklenánálado, děkuji za doplnění naprosto zásadní informace, která fakt, že si Sazka nemístně dělá legraci z jiných, zatímco Nike oslavuje fotbal, posouvá do zásadně jiného světla. Domnívám se, že teprve teď se Vaší zásluhou čtenář dozvěděl to podstatné -- a mimo jiné pochopil, že Sazka je vlastně super firma, která fotbal taky oslavuje.
Btw, kolik Vám platí?
srovnavat nike a sazku a jejich motivy...no kdyz ctu vas profil tak jste cokoli jen ne marketer a celkem me desi, ze deti uci marketing nekdo, kdo mu vubec nerozumi.
Osobní invektivy vám odpouštím, vypovídají víc o Vás, než o mně. Ale možná byste se mohl obtěžovat kvůli ostatním čtenářům: co kdybyste nám prozradil, jak to tedy je?