- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale zase z ní všichni pochopili, že se dá v Okay koupit spotřební elektronika, a o to tady jde především..
můžu se k tomu odborně vyjádřit: tatata na to tatata ještě tatatatata-ta
o tom zadna.. docela dobra je v dnesnich dnech na Actimel. Se sousedama za plotem a grilovanim na snehu :)
Reklama nemusí mít vtip ani pointu, nemusí to být žádné umění - její jediný účel je narvat do podvědomí název značky. A v tom jsou stejně účinné jak dobré a vtipné reklamy, tak ty naprosto příšerné. A že těch je většina. Proto například (podlě mě) vtipná reklama "Bóbika" nebyla účinná, protože všichni si pamatovali pejska, ale skoro nikdo nevěděl, na co to vlastně ta reklama byla. A naprosto dementní reklama ta-ta-ta-ta prostě fungovala.
Přesně tak. Reklama je dobrá maximálně na to abych se došel vyčůrat, nebo přenul jinam co dávaj tam. Nechápu lidi kteří se ještě zabývají tím, která reklama je lepší nebo horší.