- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedno je oblíbené: jsem king silnic, super mega řidič, vládce rodu a ulice a tak mě nemůže nic zastavit, všechno zvládnu a druhé je: NĚJAK to ještě stihnu, ono to nějak dopadne. sice neví dotyčný jak, ale nějak jo.
jinak znám jeden přejezd u sídliště, kde se kroutí trať a moc daleko není vidět, že tam museli udělat závory, aby blokovali i chodník. lidem to bylo šumafuk, seriál nepočká
uz jste nekdy stal na prejezdu dlouhe minuty, krasnej vyhled na vsechny strany, dlouhe minuty zadnej vlak jenom bim bam bim bam?
V tomhle pripade to chapu, ten ktery popisujete vy, ze auta projizdi tesne pred vlakem tak ten uz ne.
Mimochodem pokud by si nekdo nevsimnul nadpisu prispevku: NEJEZDIM NA CERVENOU PRES PREJEZDY
Pokud vznikne takový problém, tak předpokládám, že policie zesílí hlídkování u přejezdů a vysokými pokutami za vjíždění "na červenou" bude snižovat schodek státního rozpočtu a možná tím zachrání nějaké životy. Ale jaksi není zájem...
Je zvláštní, že na červenou svítící na silničním semaforu dodržují téměř všichni, kdežto červenou na výstražníku na železnici lidi v klidu projíždějí. Přitom rozdílnost následků střetu by mělo donutit řidiče dodržovat hlavně červenou na železničním přejezdu.
tak mě napadlo, že by možná pomohlo tam instalovat běžné semafory
je to podobné,jako když lidé opětně volí komunisty, ikdyž tu neúspěšně vládli a tyranizovali 45 roků, podobá se to těm řidičům, kteří vědí, že se na červenou nesmí přes koleje a oni zase klidně jedou, domnívaje se, že jsou silnější a mají přednost
na přejezdu v Chuchli viděl taky pěknou věc. Začala blikat červená, všechna auta bez problémů zastavila - stál jsem 3 v řadě, závory spadly, projel vlak, závory se zvedly, rozsvítilo se bílé světlo, první auto vjelo do kolejiště - jsou tam asi čtvery koleje vedle sebe a v tu chvíli se opět rozblikala červená, než stihlo dojet na druhou stranu tak závory padly dolů a ten nebožák měl co dělat, aby se mezi kvalitně umístěnou lampu veřejného osvětlení a spadlou závorou dostal z kolejiště pryč. Asi tak vteřinu poté, co se mu to podařilo, po koleji přímo za jeho zadkem prosvištěl rychlík.
Před lety jsem měl starou audinu a takhle v zimě jsem se prostě zasek na přejezdu (jel jsem pomalu, bylo hodně ujetýho sněhu na silnici a kola se rozvorem přesně vešli do vyjetých vlakových kolejí). Zdálky už jel motoráček a já tam furt dělal co moh. Nakonec do mě strčili nějací mlaďasové, ale uže jsem chtěl běžet loklce naproti, aby zastavila.
Blahých časů mezi Roztoky a Prahou byl přejezd se závorami (dnes už je tam přeložka a podjezd). Silnice vedla souběžně s tratí, pak byl přejezd a na druhé straně pokračovala zase souběžně, přejezd tedy tvořil jakési "esíčko". Šraňky padaly asi půl minuty, minutu po tom, co začala blikat červená, takže "oblíbeným" sportem bylo taky projíždění. No a jednou k večeru, za malého provozu, začala blikat červená, z každé strany jelo jedno auto, oba řidiči na to dupli, aby to stihli projet, oba si do esíčka najeli - a přímo na tom přejezdu se díky tomu najetí čelně srazili. Naštěstí je ten náraz odhodil mimo, jedno auto úplně, druhé zůstalo stát pod závorou a vlak, co vyjel zpoza zatáčky a neměl šanci zastavit jej velmi těsně minul (nebo možná lehce líznul, nevím detaily).
tak tohle být ve filmu, tak řeknete, že to režisér s tou fantazií přehání a dělá z nás voly! :-)
ale že by někde trať po které jezdí EC křižovala silnice a přejezd byl bez závor...
To se mi take nezda. A navic mam pocit, ze v EC ani okna timto zpusobem otevrit nejdou - kvuli klimatizaci...
kde jedinou "signalizací" je svislá dopravní značka. Tam by člověk bez spolujezdce, kterého napřed nechá vystoupit a podívat se, ani neměl jezdit. A když tam někdo jede poprvé, musí se modlit, aby mašinfíra aspoň zahoukal.
Dávám . Kdo trochu jezdí a dívá se kolem, je těch sebevrahů (a vrahů) kolem nás hodně, sám to také nechápu. Nejde vůbec jen o přejezdy. Začíná podzim a co je najednou bystrozrakých řidičů, co ve tmě, dešti a mlze "vidí" na stovky metrů, dokonce i za zatáčky, takže to kalí, co to dá, i z toho jsem občas v šoku.