Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SH0

sir Humprey 002

26. 3. 2010 0:18
Kristus Pán byl taky nevinnej...

0 0
možnosti
IPIP

Ignác Pospíšil

24. 3. 2010 11:29
Výroky Topolánka o církvích...

... byly nejen k církvím nepřátelské až nenávistné, ale také z historického hlediska obsahově zcela pomýlené. Považuji za smutné, že se člověk s tak malými vědomostmi a rozhledem dostane do tak vysokých úřadů, jako Topolánek. Těžko se pak divit, že vyvádí, co vyvádí.

Nicméně na druhé straně, jak už jsem napsal jinde, je směšné, když křesťany a církve před Topolánkovými vulgaritami "brání" socialističtí zloději, kteří nedávno rukou společnou a nerozdílnou společně s komunisty zbalokovali majetkové výrovnání (co je horší, urážet, nebo okrádat?).

Problém Topolánka je třeba vnímat v kontextu. Topolánek není člověk, který by měl zastávat jakýkoliv významný post. To, že je ve vrcholné politice a že je stále volen, je ostudou ČR a jejích občanů. JENŽE! Tohle lze napsat o všech lídrech současných parlamentních stran, resp. stran, které mají v současnosti šanci se do Parlamentu dostat.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

24. 3. 2010 11:41
Re: Výroky Topolánka o církvích...

R^

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

24. 3. 2010 10:18
Slovní projev Topolánka je na úrovni absolventa

zvláštní školy,syntax apod. Tento člověk není schopen dát dohromady kloudnou větu.

To má být premiér? Jeho názor na církev odpovídá jeho kvalifikaci a dosaženému

vzdělání, je to názor komunistického lampasáka. Bohužel názory blogera Fasulise

jsou na podobné úrovni. K čemu nám byla revoluce, když dnes nám vymývají mozky

bývalí komunisté a lidé bez špetky soudnosti,cti ,  lidé  jejichž vzdělání je nulové. Bloger Fasulis je dle mého názoru ostudou blogu iDNES.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

24. 3. 2010 9:34
Kryptokomunista Fasulis likviduje církev

RvDuka ve svém vystoupení doporučil všem, kdo chtějí o naší minulosti

vědět víc, aby si přečetli Černou knihu komunismu, aby si uvědomili,

jaké mělo 20. století dějiny. "Není možné mluvit o temném středověku,

temném baroku, ale o temném 20. století. Jen militantní ateismus v

hnědé či rudé barvě poslal na věčnost stamiliony lidí," zdůraznil.

0 0
možnosti
PP

fidel

24. 3. 2010 13:05
Re: Kryptokomunista Fasulis likviduje církev

nejen, že si berete boží jméno do huby a nadarmo /  v mnoha jiných pasážích / ale i jméno mons. Duky .....  řekl bych, že to je  ve vašem podání  "hnus velebnosti " !!!!

0 0
možnosti
J

jirkan01

23. 3. 2010 21:24
I když to ODS asi neprospěje,

Topolánek se ukázal jako chap. Umět říct: Nevím, je to jen můj vnitřní blok, je pro většinu týpků v naší politice, kteří rozumí všemu, nepředstavitelné. Nemlžit, říct upřímě svůj názor, nepodbíhat veřejnosti - to dneska dokáže málokdo. Představte si v tom gay klubu Paroubka - nebylo by o čem psát, ale neřekl by ani slovo kromě naučených frází. Pro mě tímhle rozhovorem získal Topolánek další šanci pro celou ODSku. Je tam spousta  kariéristů a šmejdů, ale aspoň šéf za něco stojí. Jo a jsem katolík a necítím se nijak dotčený. Teda cítím tím, jak se za naší církev začínají účelově prát socani. No hlavně pane Sobotko - jestli chcete vyhnat Mirka a doufat v Bémovi podobné, zapomeňte na druhou nejvyšší funkci v Česku.

0 0
možnosti
MK

majklos

23. 3. 2010 19:35
Zajímavý názor a jistě i pravdivý..

.. jenže celá "kauza" má jen dvě možné vysvětlení : 1. Topolánek si neumí dát pozor na jazyk a nemá dostatečné politické vytupování nebo 2. nemá kolem sebe profi tým poradců , kteří podobné excesy dokáží zahladit nebo otočit proti politickému protivníkovi (jako třeba Paroubek ) .. obojí varianty jsou špatné a pro vrcholovou politiku Topolánka diskriminují

0 0
možnosti
V

Vikina

23. 3. 2010 18:53
Sice považuji

celou tu ODS stranu za bandu kriminálníků, ale s článkem plný souhlas. A pak, že Miloš Zeman neměl pravdu, vždyť ten novinářskej póvl mu dává za pravdu každý den.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 3. 2010 18:57
Re: Sice považuji

Díky. Je to tak, vystoupil bych proti lynchi, i kdyby se konal na kohokoliv třeba ze soc dem.

0 0
možnosti
T

tygřice

23. 3. 2010 17:40
Topolánek a neschopný podrazu?

To je tedy vtip roku!

Topolánek je křivák, lhář a podrazák, prázdný a falešný, chaotický, cholerický, ideově neukotvený, který dlouhodobě ODS škodí a poškodil ji do té míry, že dnes má Paroubek volnou cestu do Strakovky hlavním vchodem Rv

Čas odejít aspoň trochu se ctí promeškal hned několikrát: na podzim 2008 po prohraných krajských a senátních volbách, na jaře 2009 po pádu vlády, na poslední kongresu... V jak tristním stavu se ODS nachází, o tom svědčí její neschopnost se Topolánka zbavit už při některé z těchto příležitostí. Dnes si na to ovšem ODS vybrala tu nejméně vhodnou chvíli.

Topolánek je, byl a vždy bude buran, jeho hloupé (opakuji: hloupé, nikoliv xenofobní, homfobní, židofobní či jaké)  výroky to jen opět dosvědčily, ale to není nic nového pod sluncem. To měla ODS řešit už dávno a ne si tak sveřepě držet v čele tuto krajně nevhodnou osobu.

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

23. 3. 2010 17:51
Re: Topolánek a neschopný podrazu?

V tom co mu přisuzujete na Paroubka nemá.

0 0
možnosti
LM

Aaron71

23. 3. 2010 17:26
Mám jiný názor

Po shlédnutí celého nesestříhaného videa z focení Topolánka pro gayčasopis. Názory Topolánka proti církvím jsou nepřijatelné. Vlezdoprdelkovství gayům je pro mě jako odpůrce pozitivní diskriminace nepřijatelné. Slovník ve vztahu ke komukoliv je nepřijatelný. A použití spojení Fischer - Žid je antisemitistické. Nesestříhaná verze mě přesvědčila o tom, že Topolánek je pro politiku nepoužitelný.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 3. 2010 18:02
Re: Mám jiný názor

To je Váš názor, můžete to tak vnímat. Já jej nesdílím ani kapku. Já znova tvrdím, že podle toho, jak jej osobně znám a poté, co jsem zhlédnul onen videozáznam, tam nebylo ani stopy po antisemitismu. Židovství premiéra není žádná novina a tedy ani onálepkování, premiér se k židovství nedávno velmi vehementně veřejně přihlásil.

O církev se otíral MT jen z hlediska její historie a já s ním  v tomto souhlasím v kontextu, jaký jsem napsal v článku.

Co se týká jakési pozitivní diskriminace gayů od Topolánka, tak z toho bych zrovna jeho nepodezíral (a nic takového v tom rozhovoru ani nepadlo, proboha co jste poslouchal za video?). Jinak já Vaše názory znám z Vašich článků, nepřekvapují mne proto a Vás zase nepřekvapí, že ty mé jsou vesměs opačné.

Co u Vás oceňuji, je schopnost klidného přijmutí (resp. vyslechnutí a respektování) odlišného názoru v rámci diskuse, což bývá často, nejen tady na blozích, tak nějak problém.  Hezký den. :-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 3. 2010 13:20
Díky za reakce

Děkuji za vaše reakce. Číst je a případně na ně i odpovědět z časových důvodů budu moci až odpoledne.

Dostal jsem poštou link na zajimavý článek na toto téma, se kterým souhlasím, doporučuji přečíst:

http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/710...

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6229x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.