- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná není marné kontaktovat support : internet@csa.cz nebo telefonicky
Na můj dotaz ohledně kolísání cen letenek se mi velmi brzy ozvali a poslali následující odpověď:
"Velice se omlouvame za problemy Vam zpusobene. Ale aktualni nabidka dostupnych tarifu se neustale meni. Proto muze i kazdy zlomek vteriny byt nabidka jina. Dulezite je, co se ve sledovanem okamziku proda anebo zda nekdo letenku vrati. Doporucuji nas kontaktovat telefonicky. ....... Kontaktni centrum CSA"
T: +420 800 310 310 - Bezplatna linka pro volani z Ceske republiky
Sory, ale to není tento případ. Přečtěte si co jsem napsal. ta cena Ostrava-Praha-Ath - byla celou neděli na nesmyslných 30.000 korunách a to u všech letů spojů i termínů - klidně 4 měsíce dopředu. Zvlášť letenky na tytéž konkrétní lety stály normálně tedy celkem 10.000. Cena letenky navíc skákaly při jednotlivých potvrzování kroků - 1. krok vám nabídnou cenu za 3000, aby při potvrzení v dalším kroku tutéž letenku systíém navýšil na více než dvojnásobek.
Argument, že zrovna v tu chvíli cena vzrostla díky koupín jiných neobstojí. Protože totéž se děje i za hodinu a na každém letu tzo skáče jinak, ale na tomtéž letu (klidně na letu 1/2 roku dopředu) to skáče stejně - tedy i druhý den či třetí den pokusu io koupi. Závěr - naprostý chaos v softvéru prodeje.
Na kontaktní centrum nemá cenu se obracet, nejsou tam lidé, kteří rozumějí tomu systému, budou vám odpovídat naučené odpovědi.
Pokud jste z Ostravy a okolí, tak můžu doporučit letět z Krakova. Je to blíž než do Vídně a výhoda je, že cesta do Krakova je po rychlostní silnici (část dálnice a část silnice 1. třídy), přeci jen do Vídně zatím dálnice komplet není a jede se přes malá městečka.
na rozdíl od Vídně bych tam auto zaparkovaný týden nenechal..
Moc se hledanim levnych letenek nezabyvam, nebot vetsinou litam na posledni chvili. Presto mam zajimavou zkusenost: jednou jsem zkusil levnym vyhledavacem Curych - Praha a s odstupem nejlevnejsi byl let s mezipristanim v Mnichove. Rekl jsem si: z Mnichova do Prahy to snad musi byt uplne zadarmo a hned jsem to naklikl. Nejlevneji vysel let Mnichov - Praha s mezipristanim v Curychu!
Celý rezervační systém ČSA je skutečně podivný. Už jen to, že nabízí např. letenky za 495 Kč v jednom směru, ale až potom připočítává taxy a poplatek, jejichž hodnota je vyšší než cena letenek a výsledná cena je potom úplně jiná. To je jen klamání zákazníka.
Stačí se podívat např. na rezervační systém British Airways, Lufthansy nebo Austrian - zadám data, vyberu lety, všude vidím cenu, která je konečná a kterou následně budu platit a až když si vše vyberu, ukáže se rozpočítání kolik z celkové ceny je cena letenky, kolik taxy a kolik jiné poplatky.
Má to svou logiku, pokud si nemůžu koupit letenku bez těch souvisejících poplatků a tax, je její holá cena úplně k ničemu.
Souhlas, ja jejich rezervacni system a cele sluzby vniman negativne uz leta. Pokud mohu vyhnu se jim, ale bohuzel, kdyz letim se psem, jinou alternativu nemam. Uz jenom rezervace mista pro psa je hotovy balzam na nervy, nejdriv musim mit rezervaci letenky pro sebe (viz odessa alla pisatel clanku), pak si zavolam, oni neco dlouze vytukavaji, pak mi reknou at si zavolam znovu za 24hod., aby mi potvrdili zda misto je ci neni. Takze se jenom vzdy modlim, aby nikdo jiny s coklem neletel a ja nemela zbytecne koupenou letenku a pak mi to nepovolili. Treba u Swiss, i kdyz je v lasce taky moc nemam, si zavolam a oni hned vi, zda pes je mozny ci ne, u CSA to musi zjistovat 24hod.!! To o necem soudi, nekde je neco spatne....
Znate vyznam spojeni "balzam na nervy"? Rekl bych ze ne.
doporucuju wizzard....z belgie do prahy za 500kc....sem se smal kdyz sem pak kupoval jizdenku na vlak praha-ostrava za skoro 700kc...
hmm a myslíš, že takovou cenu dostane každý, kdo si koupí letenku? A když si ji budu chtít koupit na zítra, že dostanu stejnou cenu? Vyplatil by se aerolince provoz této linky při obsazenosti 200 lidí při ceně 500 korun za tiket? tj 10.000,-..
Jj, ČSA jde za poslední léta hodně dolů. Zbavili se svých nejprestižnějších destinací, New Yorku a Dubaje, prodali svůj catering....Jejich business třída na střední vzdálenosti je spíš parodie na business, o vnitroevropských letech ani nemluvě. Jediným pozitivem je přímé spojení a vcelku příjemný personál na palubě.
Ano, jejich rozhodnuti zrusit spoj Praha - New York opravdu nechapu. Letala jsem tuto trasu relativne casto a letadlo bylo vzdy plne a to obema smery.
Jo, souhlas. Jak s chaotičností rezervačního systému, tak s názorem na cenotvorbu. A kvalita začíná být rovněž problematická. Je mi jedno, jakou službu kdo outsorcuje od jakého dodavatele, ale nasednu-li do letadla ČSA a najdu-li tam nějaké nedostatky, je to problém ČSA. Když jsem letěl do NYC (v byz.), udělal jsem tu blbost, že jsem si sklopil sedadlo. Z toho "holubince" mezi sedačkami jsem se málem poblil. Další šok nastal, když pustili svůj "zábavní systém". To už jsem se fakt smál. Nedávno jsem stejnou třídou letěl Londýn. Prosezené sedačky, u mě urvaná kapsa u nohou a když jsem se chtěl naklonit k Alici, abych jí řekl, co si myslím, upadl ten stoleček mezi námi. A to nemluvím o mých oblíbencích ATR. Ale to už je fakt jiná liga :-).
Když to jde, letím s někým jiným. Zpravidla je to buď levnější nebo za stejné peníze, ale v úplně jiné kvalitě. Např. US v BA byz. je úplně o něčem jiném (člověk si lehne) a stojí to méně. Doufám, že se ČSA rychle proberou.......
Díky Štěpáne za příspěvek do diskuse. :-)