- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, ale v sobotu jsem byla v práci (v obchodě) a několik klientů České nemohlo zaplatit kartou a když si šli vybrat do blízkého bankomatu, tak se jim to také nepovedlo. Takže asi nešlo jen o internetové bankovnictví pro ty, co chtěli zadávat příkazy a kochat se svými zůstatky.
Omlouvám se, ale to se týká až nadcházející soboty.
Takže minulou sobotu muselo jít o něco jiného.
Odstávka přímého bankovnictví se snad týká přímého bankovnictví. To obvykle klientům pošlou i mailem nebo SMS, kromě upozornění v tom přímém bankovnictví.
Pokud je to v sobotu, tak stejně jakékoliv příkazy (odeslání platby) provedou až v pondělí, takže máte ještě neděli.
Tak v čem je problém? Tohle občas dělají všechny banky. Od ČS jsem odešel už před nějakou dobou, ale zrovna tohle bych jim nevyčítal.
Vy jste to nečetl moc pečlivě, že?
Je to především o tom, jak se k vám dostanou podobné informace.