- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Začínám mít takový dojem, že jediná skutečná kvalifikace na jakýkoliv obor, je být "umělcem" nebo aspoň absolvovat nějakou školu uměleckého zaměření.
Vzhledem k tomu, že jméno Pavel Šandor mi nic neříkalo, zkoušel jsem internet. Mezi generály žádný není a myslím že analytika Raiffeisenbank nebo experta na mykologii jste v článku nemyslel. Kdo je prosí ten Pavel Šandor, kterého máte na mysli?
Autor již v perexu uvádí : ,,touto jazykovou téměř přesmyčkou ..."
Dostávají mediální prostor právě proto, že jsou to skuteční experti
Přiznám se Vám, pane Martine, že komentáře těchto dvou zkušených mužů, Andora Šándora a generála Šedivého, vzbuzují u mne větší pozornost než komentáře některých politologů nebo běžných televizních l komentátorů. Zato nejmenší pozornost věnuji, když se těchto komentářů (a hodnocení) ujme nějaká mladá, nezkušená reportérka. I to se stává. Díky za zajímavý postřeh.
Děkuji, Vám, ano, právě proto je potřeba vědět, komu věříte a kdo je pro Vás důvěryhodný.
Atˇ některý třeba i šedivý, jiný i jménem, další třeba i přírodní skin. Dost asi stále platí pořekadle o rozdílu mezi specialistou a expertem. Býval na to i vtip. Specialista ví třeba i do detailu vše ve svém oboru. Třeba i o exrementech, zatímco expert ví totéž o všem. To může platit o kde kom, atˇ dostává prostor v mediích, a je tam i zván, jakož i o těch, kteří mají svou registraci třeba i na těchto stránkách autorskou, či takydiškutérskou. Věřím, že i na tento můj příspěvek ne až tak expertní zareaguje nějaký ten expert
Když budu potřebovat odborný posudek na auto, nebudu se ptát cukráře.
To jistě. Ač autor ,,cosi" naznačil v nadpisu svého blogu
Proč šedivý, jako voják, poradce pro bezpečnost a šef VZS asi má z této oblasti "SVÉ" zkušenosti a sdělujé "SVUJ" pohled na svět, tak jak to činí ostatní, úsudek si obecně jako u jiných sdělení každý učiní sám dle svého....proč ho přebarvovat...
"....proč tito "experti" dostávají mediální prostor? "
Protože mají s médii smlouvy. Je to prostě postaveno na komerční bázi.
Ale kdepak. Žádné smlouvy, tak jak vy to chápete, t. j. o dlouhodobé spolupráci, neexistují.
Žádné médium si nesváže ruce smlouvou s žádným člověkem, který sice aktuálně názorově vyhovuje, ale nikde není řečeno, že tomu tak musí být vždy.
Jednoduchou vec. Experti a je jedno na jakou problematiku. Maji velice nizkou miru uspesnosti. A hlavne na stejnej problem mame vzdy nekolik expertu a jejich nazory jsou vzdy rozdilne. Prostor v mediich dostavaji experti podle orientace daneho media. Protoze konzumenti daneho media chteji slyset nazory co podporuji jejich nazor.