- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naštěstí kamarád jezdí u Pošty s balíkama tak tam nemusím běhat.
3.12. jsem odeslal balíček, ještě nedošel.
Je příšerné kam to dotáhla česká pošta za 30 let v konkurenčním prostředí.
V čele pošty - na ředitelství a Jindřišské sedí neschopný TOP management už 30 let, který se utápí ve svých pohádkách o potřebných bankovních službách a pojištění.
Ziskové služby Pošta přenechala konkurenci, která je rychlejší a levnější - i když musela celou svou infrastrukturu znovu budovat.
Před týdnem jsem potkal v zásilkovně pošťačku, která si tam vyzvedávala zásilku. Zasmála se na mě řekla - to jsou služby co ? Ne jak u nás na poště. Do minuty, bez čekání a front máte zásilku a ještě je to o 1/3 levnější.
U nás je teď naprosto šílená situace s doručováním balíků. Jeden den mi přišla SMS, že mi mezi 8:00-14:00 doručí balík, nikdo nic nedoručil a na telefon uvedený v SMS se nedalo dovolat, protože byl nedostupný.
Odpoledne jsem šla na poštu (stejně jako v tom oblíbeném vtipu: Co budu dnes dělat? Od 8:00 do 14:00 budu doma čekat na balík a odpoledne si pro něj dojdu na poštu.). Jenže na poště netušili, kde balík je, proč nebyl doručen, asi bude v DEPU, ale číslo Vám nedáme, tam se stejně nedovoláte, to nemá cenu. Ale určitě Vám ho doručí ještě dnes, budou jezdit až do večera a kdyby ne, tak bude zítra určitě tady na poště.
Nejezdili do večera a druhý den balík na poště nebyl. Měli mi doručit balík domů, nedoručili, kvůli informacím od zaměstnanců pošty jsem na poště byla dvakrát úplně zbytečně. To je doslova terno v době covidové. A možná proto je u nás na poště od rána do večera fronta přes celé náměstí a aby toho nebylo málo, tak se nad tím "zbytečným" shlukováním lidí politici pohoršují a halasí, že jsou lidé nezodpovědní.
Asi by mi nevadilo, že toho před Vánocemi mají hodně a nestíhají, víc mi vadí, že nikdo nic neví a ještě to zaměstnance pobaví. Měla jsem objednaný jiný balík přes jiného dopravce a odtamtud mi napsali, že se omlouvají, že toho mají hodně a nestíhají, že je to moc mrzí, ale doručí o dva dny později. To se může stát a dá se to pochopit.
Pošta už měla jít dávno do privatizace, protože se její situace neustále zhoršuje a už se potácí v jakési agonii.
Martine, přeji Ti příště o něco rychlejší služby
Protože jsem se od doručovatele, ani od paní na přepážce, ani od úřednice pošty v telefonickém rozhovoru nedozvěděl, proč pošta již dávno neuvádí na výzvách o doporučených zásilkách odesilatele, obrátil jsem se e-mailem na poštovního ombudsmana. Ten mi s odkazem na konkrétní pravidla sdělil, že pošta není povinna. Napsal jsem e-mail na ředitelství s dotazem, zda výhledově tato služba bude obnovena a co bylo příčinoujejího zrušení. Pro poštu to není efektivní.....
Jistěže nelze generalizovat.
Navíc, já žádný pohled nemám. Jsem fatalista.