- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žádného influencera neznám a tudíž ani nesleduji. A reklamy cílevědomě ignoruji i když samozřejmě úplně se tomu člověk nevyhne. Když se chci podívat na nějaký film, tak si ho raději pustím ze záznamu a reklamy přeskakuju
chyběl nahý parlament...a to by byly vynaložený prostředky to by byla sledovanost....světová
Dávám , každá generace se musí sama spálit o horká kamna," i když jsem si musela ve slovníku přeložit kdo jsou to ti Iinfluenceři"... Ach jo, sotva si člověk ověří jedno cizí slovo, hned je tu další.... (Všichni nejsme vzdělanci).
Buďte bez obav. Reklama nebude nutná, tohle bude mít hodně velkou sledovanost. Ovšem s jiným účinkem, než by si zadavatelé přáli :-))))
Smiřte se s tím, že Andrejova, resp. Prchalova strategie funguje jen na určitý segment. Ze slušnosti nebudu definovat. Mladí ukázali, že mají svůj rozum a nový formát Čau lidi brát prostě nebudou.
Takže bude třeba vrátit se k osvědčenému a kupovat si seniory a státní zaměstnance.
Martine, pootevřel jsi mi oči
Přes prsty by měli dostat hlavně ti, co celou tuhle maskaradu připravili - tedy nejen influenceri. Je to celý neprofesionální a trapný.