- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o to horsi je to tady, ale chybet nam nebudou
Problem jsou primitivni reklamy. Na Idnesu mne uz par dni vytaci reklama na mc Donald. Chcete si pustit nejake video k tematu a najednou se tam objevi banda oslu s nekonecnym woooow. A nakonec vam nekdo do toho rekne ze v Americe je vsechno woooow. Celou jsem tuto reklamu videl jen jednou a kvuli ni jsem nemohl shlednout radu, mozna zajimavych videi. Jakmile vidim tu bandu, okamzite to vypinam.
Pořiďte si adblock (addon do prohlížečů Mozzila a myslím že i Chrome) a reklama Vás nebude nadále otravovat
převážně pitomé jsem si zvykla. Jejich vlezlou všudypřítomnost jsem se naučila nevnímat. Ale nemůžu se srovnat s věčným přerušováním filmů a pořadů. Když už po 100 letech v bedně náhodou něco je, tak sotva se do toho zakoukáte, bafne na vás prostředek proti inkontinenci, kdákající hospodyňka nebo šišlající batole. Syn je zas na nervy z reklam před každým videem na netu, a fakt si to auto nekoupí, i když na něj útočí tejden ;-). Nejen pro svůj mladičký věk, ale z principu.
Nevím, proč si nemůžou všichni milovníci reklam užívat jejich blahodárného vlivu pouze o přestávkách mezi programy, případně se psychedelicky sjíždět jen vybraných webech. Jo, občas se jim něco povede, a je třeba je brát obecně jako nuté zlo, ale tenhle přístup mi přijde jak z Orwela nebo tak něco. Akorát jsme tak zblblí, že už to ani nevnímáme.
Tak se nekoukejte na pitomé televizní stanice. Na některých jsou pouze o přestávce nebo vůbec. Ale tam zase není nic "zajímavého", že?
Bobyka byla reklama na portál centrum.cz - jděte tam, kde vám rozumějí:) Televizi mám a reklamy mi nevadí. Co mám dělat - jsou všude ve světě, i tady v Hošticích. Jak jinak chcete někomu říct, že něco prodáváte?? Berte to tak, že reklama svým způsobem podporuje zaměstnanost - kdyby nikdo nekupovat ta auta, na která jsou reklamy, těžko bude mít fabrika tolik zaměstnanců.
Když je nesledujete? Já také při reklamách buď "vypínám", nebo přepínám (jedno, zda na teletext či na jiný program). Případně (přesuna se) čůrám. Takže o nich nevím prakticky nic ("vypnout" umím dokonale). Takže nechápu, že vy o nich můžete tolik napsat, když vás nezajímají.
Pokud nedovedete po reklamě "navázat na děj", případně se od reklamy odpoutat a nevnímat ji, měla byste s tím něco dělat. Zvlášť pokud píšete, že máte jako koníčka studium psychologie. A o hrubkách tu už psali jiní....
bez reklamy, dle ženského rodu bez ženy. Článek v podstatě o ničem, bez pointy a ještě s hrubkami. To se fakt musí umět.
že ve slově "reklami" máte překlep. Bohužel to myslíte vážně :(
Tuhle ptákovinu si někdo vymyslel a řada lidí jí papouškuje. Takže. Když provozujete v zapadlé uličce cukrárnu, nikdo k vám nejde. Když na roh na náměstí postavíte reklamní Áčko, zákazníci si vás najdou. Budete mít kvůli tomu dražší zmrzlinu? Na stejném principu jsou všechny reklamy. I ty televizní. Reklama výrobek nezdražuje, ale naopak zlevňuje.
S tímto příkladem máte pravdu. Ale budete-li chtít těch reklamních áček rozmístit po městě 100 a za každé budete platit městu nájem z místa, budete muset zmrzlinu zdražit. Investice do reklamy jsou součástí nákladů a musí se nutně promítnout do ceny zboží nebo služeb. Jedině, že by náklady na reklamu byly hrazeny na úkor zisku.
http://faltyn.blog.idnes.cz/c/294173/Take-jste-si-toho-vsimli.html